Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Η εξομολόγηση της Τζούλιας Αλεξανδράτου για το ροζ DVD: "Με έκαναν να πιστεύω πως ήταν..." (video)




Στο πλατό του The 2night Show βρέθηκε η Τζούλια Αλεξανδράτου, μετά από πάρα πολλά χρόνια απουσίας από την ελληνική τηλεόραση. Όπως ήταν φυσικό, στη συζήτηση με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, τέθηκε και το θέμα με τα ροζ dvd. Η Τζούλια φάνηκε εντελώς μετανιωμένη για όλα αυτά και έκανε λόγο για “κακούς ανθρώπους” που την έκαναν ότι ήθελαν.


«Εκείνη την περίοδο ήμουν περιτριγυρισμένη από πολύ κακό κόσμο, από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με μένα και όταν πέφτεις με τέτοιους ανθρώπους, μόνο κακό μπορεί να σου συμβεί. Πάνω στην παραπλάνηση και στην πλύση εγκεφάλου, επηρεάστηκα και με έκαναν να νομίζω ότι αυτά που κάνω είναι οκ, ενώ ήταν λάθος. Μπλέχτηκα με ανθρώπους που είναι ότι χειρότερο μπορείς να γνωρίσεις και θέλανε για το δικό τους συμφέρον, με ώθησαν να κάνω πράγματα που ποτέ εγώ σαν Τζούλια δεν θα έκανα. Μπήκα σε αυτό το τρυπάκι και μου έγινε τεράστια πλύση εγκεφάλου και το θεώρησα οκ τότε. Κοιτάζω πίσω τον εαυτό μου και δεν αναγνωρίζω ποια ήμουν, τι έκανα και γιατί έκανα αυτά τα πράγματα που ποτέ στη ζωή μου δεν θα έκανα.



Όχι, δεν είχα καμία σχέση με ναρκωτικά. Αν δεν υπήρχαν αυτοί οι άνθρωποι γύρω μου, δεν θα το έκανα ποτέ. Έκανα τεράστια λάθη και θα ζω με αυτά μέχρι να πεθάνω, δεν μπορώ να το κρύψω και θα το έχω μέσα μου για πάντα. Αν γύριζα το χρόνο πίσω, δεν θα το έκανα. Ήμουν υπό την επήρεια άλλων που με καθοδηγούσαν και με πήγαιναν εκεί που ήθελαν αυτοί. Ήμουν ένα πιόνι, δεν είχα τα λογικά μου και θεωρώ ότι όλη αυτή η δημοσιότητα μόνο κακό μου έκανε. Δεν άξιζαν τα χρήματα όλη αυτή την κατάσταση. Πέρασε από το μυαλό μου και η απονενοημένη πράξη». 

Πηγή





Δείτε  ακόμα:

Τους αρέσει να «καβαλάνε» και να ... !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.