Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Το μυστικό για να κερδίσεις την μάχη των εντυπώσεων από την αρχή της γνωριμίας




Στο βιβλίο του «Thinking, Fast and Slow» ο Daniel Kahneman αναλύει αυτό που... οι ψυχολόγοι ονομάζουν «υπερβολική συναισθηματική συνοχή» ή αλλιώς «halo effect».


Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, το «halo effect» είναι η τάση να αρέσουν (ή να μην αρέσουν) σε κάποιον τα πάντα σε έναν άλλο άνθρωπο, μεταξύ αυτών και στοιχεία που δεν έχει παρατηρήσει, και όλα αυτά με βάση μόνο μία εμπειρία μαζί του.


Σύμφωνα με τον Independent, κατά βάση οι άνθρωποι συνηθίζουν να κρίνουν τα χαρακτηριστικά των άλλων στη βάση των πρώτων συναισθηματικών εντυπώσεων και όχι το αντίθετο. Κατά συνέπεια, η πρώτη εντύπωση είναι ιδιαίτερα σημαντική.


Έτσι, σύμφωνα με τον Independent, αν έχετε ένα interview για δουλειά, καλό είναι να ξεκινήσετε παρουσιάζοντας θετικά συναισθήματα, όπως το ότι είστε ευχάριστος και αρεστός.


Τι γίνεται όμως σε ορισμένες περιπτώσεις όπου πρέπει να έχετε γνώση συγκεκριμένων πραγμάτων για να πετύχετε αυτήν την πρώτη καλή εντύπωση;


Το να είστε ενήμερος σε συγκεκριμένα θέματα της επικαιρότητας είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δημιουργήσετε αυτό το «halo effect» υποστηρίζει ο συγγραφέας David Epstein και δίνει ως παράδειγμα τα αθλητικά.


«Είτε σας αρέσει είτε όχι, τα αθλητικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για κουβέντα. Και χρειάζεται να ξέρετε πολύ λίγα πράγματα για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση σε ένα λάτρη του αθλητισμού», σημειώνει χαρακτηριστικά.


Διαβάστε  ακόμα:

Και όμως αυτές τις χρήσεις του μαγνήτη δεν τις περίμενες ποτέ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.