Κυριακή 10 Απριλίου 2016

"Γεια σου γιε μου, σου στέλνω αυτό το e-mail από τον τάφο..." Τι λέει το συγκλονιστικό μήνυμα που έλαβε ένας γιος 2 χρόνια μετά το θάνατο του πατέρα του;




"Πάγωσε" ο νεαρός άντρας όταν έλαβε το e-mail από τον πεθαμένο εδώ και 2 χρόνια πατέρα του αλλά δεν ήταν πλάκα Ο πατέρας του είχε χρησιμοποιήσει το site FutureMe για να στείλει ένα e-mail στον γιο του καθώς ήξερε πως θα πεθάνει από την αρρώστεια του.


Το μήνυμα έλεγε: "Γεια σου γιε μου, σου στέλνω αυτό το e-mail από τον τάφο. Πάντα σου έλεγα πως ακόμα κι αν πεθάνω, θα γυρίσω να σε στοιχειώσω. Είμαι περήφανος για σένα και είμαι σίγουρος πως θα προσέχεις τη μαμά όπως την πρόσεχα κι εγώ όσο ζούσα...." Με αυτά τα λόγια ο νεαρός λύγισε και κατάλαβε πως δεν πρόκειται για κάποια μακάβρια φάρσα αλλά για ένα e-mail που είχε προγραμματίσει ο πατέρας του να λάβει.


 Άλλο ένα κρυφό inbox στο Facebook Messenger


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.