Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ποια Ελληνίδα έγινε πορνοστάρ για να μην βγει στη βίζιτα




Διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο βίζιτας.. Επέλεξα να παίξω σε ταινία από το να πουλάω το κορμί μου στις βίζιτεςΠόσες φορές έχετε αναρωτηθεί, "γιατί ρε γαμώτο αυτή η κοπέλα παίζει σε τσόντες;". Έφτασε όμως η ώρα να μάθουμε την απάντηση από την ίδια την πρωταγωνίστρια της Sirina...


"Στα 19 μου διαπίστωσα ότι δεν υπάρχει modeling στην Ελλάδα. Υπάρχει ένα καλά στημένο εργοστάσιο βίζιτας. Όσες πετυχαίνουν δεν είναι στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό. Κι αυτές που κάνουν κάτι εντός των συνόρων ή έχουν χορηγό ή έχουν συγγένεια με κάποιους με επιρροή.


Εγώ δεν είχα ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Επέλεξα λοιπόν να κάνω κάτι που γουστάρω, να παίξω σε ταινία του Δημήτρη Σειρηνάκη από το να πουλάω το κορμί μου στις βίζιτες. Και μη νομίζετε ότι αυτό που λέμε μόδα στην Ελλάδα είναι κολέγιο.


Είναι απλά βιτρίνα. Πίσω από την βιτρίνα κινείται ένα σύστημα που διοχετεύει κορίτσια σε ισχυρούς. Κι εγώ αυτό δε το γουστάρω. Γουστάρω να δίνω το κορμί μου εκεί που θέλω εγώ!", σχολίασε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή της η Μαρία Λιαγουροπούλου…


Απολαύστε την στις φωτογραφίες της   ΕΔΩ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.