Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Πόθος για κυριαρχία και υπακοή, πάθος για απρόθυμες παρτενέρ και σεξ με δύο άνδρες





Πέντε άνθρωποι αποκαλύπτουν τις πιο κρυφές ερωτικές φαντασιώσεις τουςΟι περισσότεροι άνθρωποι κρατούν επτασφράγιστο μυστικό τις σεξουαλικές φαντασιώσεις τους, ειδικά αυτές που παρεκκλίνουν λίγο ή πολύ από αυτό που θα χαρακτηρίζαμε συνηθισμένο.


Ορισμένοι κάνουν ένα μεγάλο βήμα για τη σεξουαλική τους ζωή και μοιράζονται τις πιο μύχιες ερωτικές σκέψεις τους με τους συντρόφους τους.


Αλλά υπάρχουν και οι παρακάτω πέντε γενναίοι που τολμούν να αποκαλύψουν και μάλιστα on camera τις πιο κρυφές φαντασιώσεις τους.


Οι συνεντεύξεις συνιστούν μια βουτιά στα βαθιά της σεξουαλικής ζωής τριών γυναικών και δύο ανδρών, οι οποίοι αποκαλύπτουν τι θα ήθελαν να κάνουν στο κρεβάτι τους και δεν έχουν ακόμα καν επιχειρήσει.


Από το να δίνουν εντολές ή να υπακούν πειθήνια σε αυτές, μέχρι το να μοιραστούν το κρεβάτι τους όχι με έναν αλλά δύο άτομα του άλλου φύλου, μιλούν χωρίς αναστολές για τις εικόνες και τις σκέψεις που μπορούν να στείλουν την ερωτική τους διάθεση στα ουράνια.


Ο πρώτος άνδρας εξομολογείται πως ζει με τη σύντροφό του αλλά έχει κι άλλες «αγαπημένες και ερωμένες». Παρότι φαίνεται η σεξουαλική του ζωή να είναι γεμάτη, υπάρχει μια συγκεκριμένη φαντασίωση που δεν έχει ικανοποιήσει.




«Είναι η φαντασίωση μιας απρόθυμης παρτενέρ», ομολογεί και προσθέτει: «βιτσιόζικες φαντασιώσεις. Δεν ξέρω γιατί κάτι τόσο αποκρουστικό στην πραγματικότητα είναι τόσο ελκυστικό στη φαντασίωση. Συμπεραίνω μόνο πως έχει να κάνει με το θέμα της δύναμης».


Ο δεύτερος άνδρας επίσης δείχνει να ερεθίζεται με την ιδέα της ισχύος. Εξομολογείται πως δεν ήταν πολύ ενεργός σεξουαλικά τελευταία αλλά μοιράζεται μια παλαιότερη επιθυμία του:  «Ένα καλοκαίρι ήμουν με μια κοπέλα, ήθελα να τη δέσω και να την αφήσω εκεί. Να τη δέσω σε μια κολόνα, να την αφήσω εκεί και να της δίνω φαγητό, σαν να είναι σκλάβα μου. Θα το ήθελε, προφανώς».


Προσθέτει πως φαντασιώνεται να έχει τον έλεγχο, ακόμα και να γίνεται σκληρός. «Είχα χαμηλή αυτοεκτίμηση όταν ήμουν μικρός. Τελευταία έχω αποκτήσει περισσότερη. Οπότε όταν βρίσκομαι με ένα κορίτσι κάνω πολλά πράγματα, μπορώ να κάνω πολλά τρελά πράγματα», λέει χτυπώντας το ένα χέρι του με το άλλο. «Αλλά δεν μου συμβαίνει αυτό πολύ. Θα ήθελα ένα κορίτσι , κάποια που να της αρέσει να σκληραίνουν λίγο τα πράγματα. Λίγα χτυπήματα, μου αρέσουν τα χτυπήματα. Μου αρέσει να είμαι πολύ γλυκός αλλά και πολύ σκληρός ταυτόχρονα. Αυταρχικός».


«Ήμουν κυρίως με γυναίκες τους τελευταίους μήνες αλλά επιθυμώ να βρεθώ σωματικά με έναν άνδρα, σεξουαλικά, να του παραδώσω τον έλεγχο», περιγράφει μία από τις γυναίκες στο βίντεο.


«Θέλω έναν άνδρα να μου {..} τον εγκέφαλο και να με ελέγχει, να κάνω όλα αυτά που μια ολόκληρη ζωή μου λένε πως κάνουν άνδρες και γυναίκες, πως η αρρενωπότητα σημαίνει δύναμη και το να είσαι γυναίκα σημαίνει να υποτάσσεσαι».


Μπορεί αυτό να μην είναι ασυνήθιστο γενικά αλλά για την ίδια είναι πολύ παράξενο επειδή είναι κάτι που δεν είχε θελήσει ποτέ στο παρελθόν. «Πάντα το απέρριπτα στη ζωή μου, δεν το επιθύμησα ποτέ. Αλλά τώρα με ενδιαφέρει να παίξω αυτό το ρόλο, να παραδώσω τον έλεγχο σε κάποιον και να αφεθώ εντελώς στα χέρια του. Να με κυριαρχεί ένας άνδρας», εξηγεί.


«Το δικό μου ζήτημα είναι να περνάς τα όρια. Πάντα φαντασιώνομαι μια κατάσταση επίπονη, μια αργή διαδικασία που δεν ξέρω ακριβώς τι θα συμβεί», εξομολογείται η δεύτερη γυναίκα και περιγράφει ένα σενάριο με την ίδια να επιβαίνει σε λεωφορείο.


«Νιώθω πως κάποιος έρχεται κοντά μου και σκέφτομαι πως έχει πολύ κόσμο. Και μετά νιώθω κάτι άλλο, ένα χέρι», περιγράφει. Το χέρι αγγίξει τα οπίσθιά της και την αφήνει να αναρωτιέται να ο άνδρας το κάνει επίτηδες ή κατά λάθος. Το ζήτημα στη φαντασίωσή της είναι η ασφάλεια, λέει. «Η εμπιστοσύνη είναι απαραίτητη στα πάντα, πιστεύω. Σε κάθε σχέση που έχεις με έναν άλλο άνθρωπο. Αλλά το δύσκολο κομμάτι είναι πως το μεγαλύτερο μέρος της φαντασίωσής μου έχει να κάνει με το ότι δεν γνωρίζω τι θα συμβεί. Όσο περισσότερο προγραμματίζω, όσα περισσότερα γνωρίζω, είναι ενδιαφέρον να προσπαθώ να συνθέσω μια κατάσταση που νιώθω ταυτόχρονα ασφαλής αλλά και δεν ξέρω τι θα μου συμβεί», καταλήγει.


Η τρίτη γυναίκα του βίντεο αποκαλύπτει πως φαντασιώνεται τρίο, την ίδια με δύο άνδρες.


«Αγαπώ τους άνδρες, έχω την εικόνα να είναι δύο υπέροχα πλάσματα μαζί μου και να μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι βασίλισσα, πχ να με ταΐζουν σταφύλι, να μου κάνουν αέρα. Κι ένας άνδρας θα μπορούσε να το κάνει αυτό αλλά θα ήταν πολύ καλύτερα αν είχα δύο», λέει γελώντας. «Για τις γυναίκες είναι εύκολο να βρεθούν με άλλες γυναίκες αλλά για τους άνδρες παραμένει κάτι δύσκολο», προσθέτει σχετικά με τη σύνθεση της τριάδας στη φαντασίωσή της. «Οπότε με ιντριγκάρει η ιδέα ανδρών να έρχονται κοντά και να έχουν σεξουαλικές εμπειρίες χωρίς να νιώθουν πως απομακρύνονται από την ταυτότητά τους», καταλήγει.


Δείτε  ακόμα:

Το ρομπότ που λύνει τον Κύβο του Ρούμπικ σε 1 δευτερόλεπτο (video)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.