Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Άδωνις ο τηλεπωλητής: Μετά τα βιβλία τώρα και γιλέκα αδυνατίσματος (video)



Πώς είναι το ρητό που λέει «κάθε πέρυσι και καλύτερα»; Ο Άδωνις Γεωργιάδης είναι εδώ για να το επιβεβαιώσει και για να μας πείσει ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν με τεράστια ευκολία και με μαθηματική ακρίβεια να πάνε από το κακό στο χειρότερο.


Έτσι μετά τους τόμους της ιστορίας και τα μαθήματα που κάνει ο ίδιος έναντι αδρής αμοιβής, ήρθε η ώρα για τον αντιπρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας να περάσει σε άλλο επίπεδο και να ξεκινήσει τις διαφημίσεις προϊόντων αδυνατίσματος, σαν σωστός τηλεπωλητής που είναι.


«Επειδή με βλέπετε που έχω αδυνατίσει και μου έχετε στείλει τόσα μηνύματα για το πώς το έχω καταφέρει, σας έχω πει ότι χρειάζεται άσκηση, χρειάζεται δίαιτα, αλλά εμένα προσωπικά με βοήθησε πολύ για το ότι ένας φίλος μου μου είπε για αυτό το γιλέκο της Nanobionic, το ‘βαλα και αισθάνθηκα άλλος άνθρωπος», είπε ο Άδωνις περιχαρής για να υποδεχθεί εκπρόσωπο της εταιρείας για να μιλήσουν… για τις ευεργετικές ιδιότητες της νανοτεχνολογίας.




πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.