Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

«Προσφέρω 70 πρόβατα, 50 αγελάδες και 30 κατσίκες στον Ομπάμα για να μου δώσει την κόρη του»! Δεν φαντάζεσαι ποιος μπορεί να έκανε αυτή την πρόταση!





Έναν μεγάλο θαυμαστή που μάλιστα έχει μεγάλες βλέψεις για την κόρη του Μπάρακ Ομπάμα, έχει η Malia Obama!

Πρόκειται για ένα Κενυάτη δικηγόρο που είναι ερωτευμένος με την μικρή και μάλιστα θέλει να ενωθεί μαζί της με τα ιερά δεσμά του γάμου!

«Άρχισα να ενδιαφέρομαι γι αυτή το 2008. Μάλιστα είμαι τόσο αφοσιωμένος σε αυτήν που από τότε δεν έχω βγει καν ραντεβού με άλλη. Θέλω να την παντρευτώ γι αυτό και προσφέρω 70 πρόβατα, 50 αγελάδες και 30 κατσίκες στην οικογένεια Ομπάμα σαν προίκα. Μάλιστα, η οικογένειά μου είναι πρόθυμη να με βοηθήσει να αυξήσω τις παροχές μου. Θα ήθελα να διευκρινήσω πως ο έρωτας μου για την Malia είναι πραγματικός και δεν κυνηγώ την περιουσία της» αναφέρει ο απίστευτος και ερωτοχτυπημένος τύπος από την Αφρική σε επιστολή που έστειλε στην Αμερικανική πρεσβεία της χώρας του!

Ο Λευκός Οίκος δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη επίσημα.





Διαβάστε  ακόμα:

Ορίστε τι να κάνετε για να γλιτώσετε από τις κατασχέσεις της εφορίας... 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.