Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Περισσότεροι από 40 εκατ. άνθρωποι είναι σύγχρονοι σκλάβοι




Εργάζονται σε εργοστάσια, χωράφια, αλιευτικά, ως οικιακοί βοηθοί, παρέχουν υποχρεωτικά σεξουαλικές υπηρεσίες και κάνουν καταναγκαστικούς γάμους


Περισσότεροι από 40 εκατομμύρια άνθρωποι ζούν υπό καθεστώς δουλείας σήμερα, είτε μέσω καταναγκαστικής εργασίας και πορνείας είτε καταναγκαστικών γάμων.


Σύμφωνα με την πρώτη κοινή, συντηρητική εκτίμηση που έκαναν σημαντικές οργανώσεις κατά της δουλείας - σχετικά με τον αριθμό των θυμάτων παγκοσμίως και με το διεθνές έγκλημα- για το 2016 , 40,3 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν θύματα της σύγχρονης δουλείας το 2016.


Η έκθεση παρουσιάστηκε από την Διεθνή Οργάνωση Εργασίας (ILO), η οποία ανήκει στον ΟΗΕ, την οργάνωση για την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Walk Free Foundation και τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης.



Από αυτούς, 24,9 εκατομμύρια άνθρωποι εξαναγκάζονται να εργάζονται σε εργοστάσια, σε εργοτάξια, σε χωράφια και σε αλιευτικά, ως οικιακοί βοηθοί ή να παρέχουν υποχρεωτικά σεξουαλικές υπηρεσίες, ενώ 15,4 εκατομμύρια άνθρωποι υποχρεώνονται σε καταναγκαστικούς γάμους.


Σχεδόν τρεις στους τέσσερις σκλάβους ήταν γυναίκες και κορίτσια και ένα στους τέσσερις παιδί και η σύγχρονη δουλεία είναι πιο διαδεδομένη στην Αφρική, ενώ ακολουθούν η Ασία και η περιοχή του Ειρηνικού, όπως αναφέρει η σχετική έκθεση.


«Οι σύγχρονοι σκλάβοι παρήγαγαν μέρος των τροφίμων που τρώμε και των ρούχων που φοράμε και έχουν καθαρίσει τα κτίρια στα οποία πολλοί από εμάς κατοικούν ή εργάζονται», αναφέρουν οι οργανώσεις στην έκθεσή τους που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα τονίζοντας ότι το έγκλημα είναι παρόν σε όλες τις χώρες.


«Δεδομένου ότι ένα μεγάλο ποσοστό της σύγχρονης δουλείας οφείλεται στη μετανάστευση, είναι απαραίτητη η καλύτερη διαχείριση του μεταναστευτικού για την πρόληψη της υποχρεωτικής εργασίας και την προστασία των θυμάτων», ανέφεραν οι οργανώσεις.


Διαβάστε περισσότερα

Έξι χαρακτηριστικά που σας κάνουν αντιπαθείς στους άλλους




O καθένας έχει μια ιστορία για το πώς νόμιζε ότι ήταν ένας συγκεκριμένος φίλος του την πρώτη φορά που συναντήθηκαν 


και πώς συνειδητοποίησε αργότερα ότι είναι ένας υπέροχος άνθρωπος. Γενικά, έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε κάποιον να θέλει να περάσει περισσότερο χρόνο μαζί σας. Όλα έχουν σημασία, ακόμη και πράγματα που δεν σας έχουν περάσει από το μυαλό.


Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει και με πολλά επιστημονικά ευρήματα, σχετικά με τα γνωρίσματα και τις συμπεριφορές που κάνουν τους ανθρώπους να σας αντιπαθούν (τόσο online όσο και αυτοπροσώπως), συγκεντρώσαμε έξι από αυτά:


1. Να μοιράζεστε πολλές φωτογραφίες σας στο Facebook


Εάν είστε από τους τύπους που μοιράζονται στιγμιότυπα από κάθε γεγονός της ζωής τους, ίσως θα πρέπει να το σταματήσετε. Μια μελέτη του 2013, από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, διαπίστωσε ότι η δημοσίευση πάρα πολλών φωτογραφιών στο Facebook μπορεί να βλάψει τις πραγματικές σχέσεις σας.



2. Να ρωτάτε συνέχεια πράγματα τον άλλον, χωρίς να μιλάτε για τον εαυτό σας καθόλου


Η ίδια μελέτη του 2013 βρήκε πως για να «αποκαλυφθεί» κάποιος πρέπει να υπάρχει οικειότητα. Έτσι, οι ερωτήσεις πρέπει να έχουν ένα αμοιβαίο χαρακτήρα, αλλιώς ο συνομιλητής αισθάνεται εκτεθειμένος.


3. Να αναρτάτε πολύ κοντινές φωτογραφίες του προσώπου σας


Εάν στο προφίλ σας στο Linkedin έχετε μια εικόνα του προσώπου σας, η οποία είναι λες και είστε κολλημένοι στην κάμερα, θα ήταν συνετό να την αλλάξετε. Έρευνες από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας δείχνουν ότι όσοι φωτογραφίζονται από απόσταση μόλις 45 εκατοστών θεωρούνται λιγότερο αξιόπιστοι.


4. Να κρύβετε τα συναισθήματά σας


Οι έρευνες δείχνουν ότι αφήνοντας τα πραγματικά συναισθήματά σας να φανούν, είναι πιο πιθανό να σας συμπαθήσουν οι άλλοι. Σε μια μελέτη του 2016, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Όρεγκον, γράφουν: «Η συναισθηματική έκφραση διευκολύνει την οικειότητα, την κοινωνική υποστήριξη και την διαπροσωπική επικοινωνία».



5. Να φέρεστε με υπερβολική καλοσύνη


Η λογική λέει πως όσο πιο όμορφα και αλτρουιστικά φερόμαστε, τόσο πιο συμπαθητικοί είμαστε. Όμως, σε μια μελέτη του 2010 στο Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, φάνηκε πως αν αυτό γίνεται στην υπερβολή του, κάνει τους άλλους να αισθάνονται κακοί ή τους κάνει να σκέφτονται ότι (οι πρώτοι) έχουν δεύτερα κίνητρα.


6. Να αναφέρουμε συνεχώς τις σημαντικές γνωριμίες μας


Μπορεί να είναι δελεαστικό να τις αναφέρετε για να εντυπωσιάσετε τον συνομιλητή σας, αλλά η τακτική αυτή μπορεί να αντιστραφεί. Αυτό υποστηρίζουν οι ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ζυρίχης. Το 2009, δημοσίευσαν μια έκθεση που έλεγε πως η συνεχής αναφορά και μνημόνευση σημαντικών/διάσημων ανθρώπων που είναι (ή ισχυρίζεστε ότι είναι) φίλοι σας, σας κάνει λιγότεροι συμπαθητικούς.

    πηγή


Διαβάστε περισσότερα

Τι συμβαίνει με το πλοίο Έλληνα εφοπλιστή και τα 121 κιλά κοκαΐνης




Το θρίλερ στο μακρινό Περού και η απάντηση της εταιρείας

Ένα θρίλερ εξελίχθηκε τις τελευταίες μέρες στο Περού με 121 κιλά κοκαΐνης που βρέθηκαν σε πλοίο Έλληνα εφοπλιστή.


Η υπόθεση ξεκίνησε από ιστοσελίδες που ασχολούνται με ναυτιλιακά θέματα παγκοσμίως όπως η Tradewinds και η maritimebulletin.net. Όπως έγραψαν οι ιστοσελίδες οι αρχές του Περού έκαναν έφοδο σε πλοίο της Danaos Shipping που βρισκόταν ελλιμενισμένο στο λιμάνι του Ilo.


Πρόκειται για πλοίο του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα με την ονομασία «Dimitris C».



Σύμφωνα με την γνωστή ιστοσελίδα ναυτιλιακών νέων, οι Περουβιανοί ανακάλυψαν 121 κιλά κοκαΐνης μέσα σε τρεις τσάντες, καθώς και το ποσό των 16.243 δολαρίων.


Το πλοίο είχε φτάσει στο λιμάνι του Ilo στις 13 Σεπτεμβρίου, προερχόμενο από το Iquique της Χιλής, με τελικό προορισμό τον Ισημερινό.


Στο πλοίο επέβαιναν 23 άτομα ως πλήρωμα, από τους οποίους οι 16 ήταν Ουκρανοί, οι τρεις Ρώσοι και οι τέσσερις Τανζανοί.


Σήμερα τοποθετήθηκε επί του ζητήματος με την κοκαΐνη η Danaos Shipping.


Η ελληνική ναυτιλιακή τονίζει ότι την έρευνα έκανε η ίδια η εταιρεία και η ίδια ενημέρωσε τις αρχές.


Οπως αναφέρει η ελληνική ναυτιλιακή εταιρία ιδιοκτησίας του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα, «η DANAOS SHIPPING CO LTD, στο πλαίσιο της πάγιας πολιτικής της εταιρείας, διεξάγει επιθεωρήσεις των πλοίων της, κυρίως όταν τα πλοία βρίσκονται σε λιμάνια ύποπτα για διακίνηση ναρκωτικών. Μία τέτοια έρευνα έγινε στο πλοίο DIMITRIS C από το πλήρωμα του, στο λιμάνι Ilo του Περού, στις 14 Σεπτεμβρίου.


Κατά τη διάρκεια της έρευνας, ποσότητα ναρκωτικών, η οποία ήταν προσεκτικά κρυμμένη σε δυσπρόσιτο χώρο, βρέθηκε από μέρος του πληρώματος. Αμέσως δόθηκε εντολή στον πλοίαρχο να ενημερώσει τις αρχές, οι οποίες επιβιβάστηκαν στο πλοίο με μία μεγάλη ομάδα της αστυνομίας με εκπαιδευμένα σκυλιά.


Πλήρης έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις αρχές, συνοδευόμενες από την επιτροπή ασφαλείας του πληρώματος, εκπρόσωπο του γραφείου ο οποίος ταξίδεψε από την Ελλάδα και εκπροσώπους των τοπικών ασφαλιστών της εταιρείας (P&I). Δεν βρέθηκαν άλλες παράνομες ουσίες.


Επιπλέον, ο τοπικός εισαγγελέας ανέκρινε ορισμένα μέλη του πληρώματος. Η όλη διαδικασία άρχισε στις 14 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου.


Το πλοίο και το πλήρωμα βρέθηκαν αθώοι και αποδεσμεύτηκαν χωρίς καμία κατηγορία. Το πλοίο απέπλευσε στις 15:00 στις 17 Σεπτεμβρίου».


Διαβάστε περισσότερα

Cygnus: Η γάτα με την πιο «αφράτη» και μακριά ουρά (video)



Πηγή: Guinness Records 

Η Lauren και η Will Powers, από το Ferndale του Μίσιγκαν ,δεν χρειάζεται να ξεσκονίζουν το σπίτι τους όπως κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι. Η γάτα τους, Cygnus, αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά απλά περπατώντας στο σπίτι, ανάμεσα στα έπιπλα, και κουνώντας την απίστευτα μακριά και «αφράτη» ουρά της.

Η Cygnus μάλιστα μπήκε πρόσφατα στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες του 2018 ως η «γάτα σπιτιού με την μακρύτερη ουρά».

Η επίσημη μέτρηση των αρμοδίων έδωσε το μήκος της ουράς της στα 44,66 εκατοστά.



(Πηγή: Dr. Will Powers @starcats_detroit)

«Τις περισσότερες φορές η γάτα κρατά την ουρά της όρθια και οι ιδιοκτήτες της πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί ειδικά όταν ανοιγοκλείνουν πόρτες μην τυχόν την τραυματίσουν», δήλωσε ο Will Powers στο Love Meow.




πηγη  
Διαβάστε περισσότερα

Qualcomm: Τα 5G smartphones θα εμφανιστούν το 2019 λόγω της τεράστιας ζήτησης




Έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια στις εξελίξεις και τις δοκιμές που αφορούν τα δίκτυα 5G, ωστόσο, ο περισσότερος κόσμος αντιμετωπίζει τη νέα τεχνολογία ως κάτι πολύ μακρινό. Η Qualcomm, πάντως, εκτιμά ότι οι εκθετικά αυξανόμενες ανάγκες για γρήγορο Mobile Internet πιθανότατα θα ωθήσουν την βιομηχανία στο εσπευσμένο λανσάρισμα των 5G smartphones μέσα στο 2019.


Η εκτίμηση έγινε από τον CEO της Qualcomm, Steven Mollenkopf, στο πλαίσιο του Frankfurt Motor Show και μάλιστα ο επικεφαλής της εταιρείας παραδέχτηκε ότι αν τον ρωτούσαν πέρυσι τότε θα έκανε λόγο για το 2020. Φυσικά, δεν περιμένουμε να δούμε ευρύ λανσάρισμα των 5G δικτύων και συσκευών σε όλο τον κόσμο από τόσο νωρίς για πολλούς λόγους. Οι πρώτοι που αναμένεται ότι θα αποκτήσουν 5G δίκτυα και αντίστοιχες συσκευές θα είναι σε μικρή κλίμακα οι ΗΠΑ, Νότια Κορέα και Ιαπωνία.


Εκτός, όμως, από τα smartphones, ο κ. Mollenkopf τόνισε ότι οι εξελίξεις θα τρέξουν ακόμα πιο γρήγορα λόγω των καινοτομιών που θα συστήσει η αυτοκινητοβιομηχανία μέσα στα επόμενα χρόνια, κυρίως σε ό,τι αφορά την επικοινωνία του οχήματος με…τα πάντα, από φανάρια κυκλοφορίας και άλλα οχήματα μέχρι και τους πεζούς.


Μέσα στην επόμενα 2-3 χρόνια, λοιπόν, θα έχουμε να μιλήσουμε για πολλές ενδιαφέρουσες καινοτομίες που θα ξεκλειδώσουν χάριν στα δίκτυα 5G, αλλά στην πράξη μάλλον θα αργήσουμε να τις δούμε, τουλάχιστον στην χώρα μας.

Πηγή 


Διαβάστε περισσότερα

Οι απίστευτοι διάλογοι των πορτοφολάδων: «Εχει καλά θύματα, είναι μπούφοι εντελώς και έχουν πολλά λεφτά»




Στη δημοσιότητα ήρθα ορισμένοι από τους διαλόγους που είχαν τα μέλη της σπείρας των πορτοφολάδων που χτυπούσαν σε Μετρό και ΗΣΑΠ. Θύματά τους ήταν συνήθως τουρίστες σε δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο. 


Οι απίστευτοι διάλογοι


Σύμφωνα με την Καθημερινή οι πορτοφολάδες έδειχναν προτίμηση στους σταθμούς του μετρό «Ευαγγελισμός», «Μέγαρο Μουσικής», «Σύνταγμα», «Πανόρμου», «Ομόνοια», ενώ επέλεγαν να δρουν τις ώρες αιχμής: από τις 7 π.μ. έως 9.30 π.μ. και από τις 5 μ.μ. έως τις 9 μ.μ., προκειμένου να εκμεταλλεύονται τον συνωστισμό στους συρμούς και παρίσταναν τους τουρίστες.


Κατά τη διάρκεια των «χτυπημάτων» οι πορτοφολάδες ήταν σε επικοινωνία μεταξύ τους.


«Έλα εδώ στην πόρτα τη δικιά μου, γιατί είναι κάτι καλά θύματα, πολύ καλά και είναι μπούφοι εντελώς και έχουν πολλά λεφτά», είναι μερικές από τις ατάκες που έλεγε ο ένας στον άλλο.


 

Στη δημοσιότητα ήρθα ορισμένοι από τους διαλόγους που είχαν τα μέλη της σπείρας των πορτοφολάδων που χτυπούσαν σε Μετρό και ΗΣΑΠ. Θύματά τους ήταν συνήθως τουρίστες σε δρομολόγια από και προς το αεροδρόμιο. 


Οι απίστευτοι διάλογοι


Σύμφωνα με την Καθημερινή οι πορτοφολάδες έδειχναν προτίμηση στους σταθμούς του μετρό «Ευαγγελισμός», «Μέγαρο Μουσικής», «Σύνταγμα», «Πανόρμου», «Ομόνοια», ενώ επέλεγαν να δρουν τις ώρες αιχμής: από τις 7 π.μ. έως 9.30 π.μ. και από τις 5 μ.μ. έως τις 9 μ.μ., προκειμένου να εκμεταλλεύονται τον συνωστισμό στους συρμούς και παρίσταναν τους τουρίστες.


Κατά τη διάρκεια των «χτυπημάτων» οι πορτοφολάδες ήταν σε επικοινωνία μεταξύ τους.


«Έλα εδώ στην πόρτα τη δικιά μου, γιατί είναι κάτι καλά θύματα, πολύ καλά και είναι μπούφοι εντελώς και έχουν πολλά λεφτά», είναι μερικές από τις ατάκες που έλεγε ο ένας στον άλλο.




Τηλεφωνική τους συνομιλία η 35χρονη φερόμενη ως αρχηγός και δύο συνεργοί, το απόγευμα της 16ης Ιουνίου. 


Α: Πού είσαι, μωρή;

Β: Στην Εθνική Αμυνα.

Α: Πού είσαι, δεν σε έχουμε δει σε δύο τρένα;

Β: Αδελφέ, δουλεύω το αεροδρόμιο για πάνω.

Α: Φύγαμε εμείς, βγήκαμε.

Β: Γιατί;

Α: Δεν είδαμε εσένα, είπαμε κάτι έγινε και φύγαμε και εσύ δεν το σήκωνες.

Β: Στη δουλειά, ρε άνθρωπε...


Διαβάστε περισσότερα

Φθινοπωρινή απόδραση στο Πήλιο



Πανέμορφα χωριά στο βουνό των Κενταύρων

Το καλοκαίρι δεν σταματήσαμε να χαζεύουμε τις υπέροχες παραλίες του. Μυλοπόταμος, Νταμούχαρη, Φακίστρα, Χορευτό κι ένα σωρό άλλες, άλλοτε στον Παγασητικό κι άλλοτε στο Αιγαίο, μας θύμισαν τη γοητεία του Πηλίου, όπου το βουνό συναντά τη θάλασσα σε έναν συναρπαστικό συνδυασμό.


Καθώς το φθινόπωρο σιγά σιγά πλησιάζει -κι ας αντιστέκεται το θερμόμετρο- έρχεται η στιγμή να ανηφορίσουμε σε χωριά και οικισμούς εκπληκτικής ομορφιάς, πνιγμένους στη φύση και διάσπαρτους στο Πήλιο, ένα από το ομορφότερα μέρη της Ελλάδας.


Ανεβαίνοντας από τον Βόλο, αφεθείτε στην πανδαισία της φύσης και τα κοσμήματα της πηλιορείτικης αρχιτεκτονικής, με τον Παγασητικό στα πόδια σας.

Ζαγορά


Άγιος Λαυρέντιος

ΠΙΝΑΚΑΤΕΣ ΠΗΛΙΟ

Μηλιές

ΒΥΖΙΤΣΑ ΠΗΛΙΟ

Μακρυνίτσα

Πορταριά

Λαύκος

ΤΣΑΓΚΑΡΑΔΑ ΠΗΛΙΟ



Διαβάστε περισσότερα

Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Τέλη κυκλοφορίας 2018: Αλλάζουν όλα! Για ποια ΙΧ αυξάνονται τα τέλη, για ποια μειώνονται




Μειώνουν τα τέλη κυκλοφορίας στα παλαιά Ι.Χ., τα αυξάνουν στα νεότερα


Την αναδιάρθρωση των κλιμακίων κυβικών εκατοστών των τελών κυκλοφορίας εξετάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης, με στόχο να περιορισθούν οι επιβαρύνσεις για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων κυρίως υψηλού κυβισμού. Αυτό που επιδιώκουν είναι αφενός να μην παρατηρηθεί στα τέλη του έτους το φαινόμενο των μαζικών καταθέσεων πινακίδων, αφετέρου αρκετοί από τους ιδιοκτήτες οχημάτων που είχαν καταθέσει τις πινακίδες να τις πάρουν πίσω. Σε κάθε περίπτωση, ο εισπρακτικός στόχος παραμένει ο ίδιος, δηλαδή το 1,1 δισ. ευρώ.


Τα σενάρια που επεξεργάζονται τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών είναι πολλά, αλλά φαίνεται να καταλήγουν στη διεύρυνση των κλιμακίων από 11 που είναι σήμερα σε ενδεχομένως και 20, προκειμένου να κλείσουν οι μεγάλες διαφορές που παρατηρούνται. Για παράδειγμα στην κλίμακα 1.739-1.928 κ.ε. τα τέλη διαμορφώνονται στα 320 ευρώ (έτος ταξινόμησης 2006-2010), ενώ στην αμέσως επόμενη (1.929-2.357) τα τέλη φθάνουν τα 690 ευρώ. Σε αυτές τις κατηγορίες η κυβέρνηση εξετάζει να προσθέσει ακόμα τρεις, δηλαδή από τα 1.739 κ.ε. έως τα 2.357 να υπάρχουν συνολικά πέντε κατηγορίες τελών.



Επίσης σχεδιάζει, αν και υπάρχουν πολλές αντίθετες φωνές, τη μικρή επιβάρυνση των οχημάτων των οποίων τα τέλη υπολογίζονται με βάση τους ρύπους. Μάλιστα στην πρώτη κατηγορία, δηλαδή για τα αυτοκίνητα που εκπέμπουν ρύπους έως 90 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, τα οποία σήμερα απαλλάσσονται των τελών, υπάρχει ενδεχόμενο να καταβληθεί ένα μικρό τέλος, όπως υποστηρίζουν στο υπουργείο Οικονομικών, ενώ βλέπουν θετικά το να κλείσει η ψαλίδα στα τέλη κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό, δηλαδή στα οχήματα με 1η άδεια κυκλοφορίας πριν από τον Νοέμβριο του 2010, αλλά και σε εκείνα που τα τέλη κυκλοφορίας τους υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.


Πάντως, ακόμα δεν έχει ληφθεί οριστική απόφαση για τα αυτοκίνητα, τα τέλη των οποίων υπολογίζονται με βάση του εκπεμπόμενους ρύπους καθώς και για τα υβριδικά. Ειδικότερα:


1. Να διευρυνθούν τα κλιμάκια κυβικών εκατοστών από 11 που είναι σήμερα, ακόμα και σε 20. Συγκεκριμένα:


• Στις κατηγορίες 1.072 κ.ε. έως 1.548 κ.ε. να δημιουργηθούν 4 κλίμακες τελών από δύο που είναι σήμερα. Με τον τρόπο αυτό για παράδειγμα ανάμεσα στα 135 και 280 ευρώ που καταβάλλονται σήμερα (έτος ταξινόμησης 2006-2010) να δημιουργηθούν δύο ακόμα με 170 ευρώ και 220 ευρώ αντίστοιχα.


• Στις κατηγορίες 1.739 κ.ε. έως 2.357 κ.ε. υπάρχουν σήμερα δύο κλιμάκια τελών, τα οποία ξεκινούν από 320 ευρώ και φθάνουν τα 690 ευρώ. Στην κατηγορία αυτή ενδεχομένως να προστεθούν τρία ακόμα κλιμάκια.


• Στις κατηγορίες 2.358 κ.ε. και πάνω από 4.001 κ.ε. πιθανόν να προστεθούν τέσσερα ακόμα κλιμάκια από τρία που είναι σήμερα, με στόχο να μειωθεί η ψαλίδα στα τέλη των οχημάτων υψηλού κυβισμού.


2. Εξετάζεται να περιορισθούν οι διαφορές στα οχήματα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας πριν από τον Νοέμβριο του 2010, αλλά και σε εκείνα που τα τέλη κυκλοφορίας τους υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές CO2.



3. Ενδεχομένως η καταβολή μικρούς τέλους για τα οχήματα που εκπέμπουν ρύπους έως 90 μικρογραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, τα οποία σήμερα απαλλάσσονται.


Πάντως, οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας δημιουργούν πονοκέφαλο στην αγορά, που βλέπει για μία ακόμη φορά την κυβέρνηση να σχεδιάζει στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή, δηλαδή δύο μήνες πριν αναρτηθούν στο Διαδίκτυο.


Στο μεταξύ, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ετοιμάζεται για την τρίτη και φαρμακερή διασταύρωση ανασφάλιστων οχημάτων. Στελέχη της ΑΑΔΕ σημειώνουν ότι αναμένουν νέα επικαιροποίηση της λίστας από την αστυνομία και το υπουργείο Μεταφορών, έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα λάθη.

(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 17/09/2017 – ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ)



Διαβάστε περισσότερα

Σε ποια άτομα η καφεΐνη μειώνει τον κίνδυνο για πρόωρο θάνατο!




Οι γυναίκες με διαβήτη που πίνουν συχνά καφέ ή τσάι με καφεΐνη, έχουν αυξημένη πιθανότητα να ζήσουν περισσότερο, σε σχέση με όσες δεν κάνουν καθόλου κατανάλωση καφεΐνης, σύμφωνα με μια νέα πορτογαλική επιστημονική έρευνα.


Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει τα οφέλη του καφέ στο γενικό πληθυσμό, αλλά η νέα έρευνα εστιάζει στους διαβητικούς. Όσο μεγαλύτερη είναι η κατανάλωση καφεΐνης, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου για μια διαβητική γυναίκα. Για άγνωστο λόγο, η μελέτη δεν διαπίστωσε ανάλογη συσχέτιση στην περίπτωση των ανδρών διαβητικών.


Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Νταβίντ Καρβάλιο και τον δρα Ζοάο Σέρζιο Νέβες του Πανεπιστημίου του Πόρτο, που έκαναν τη σχετική ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη Μελέτη του Διαβήτη (EASD) στη Λισαβόνα, ανέλυσαν στοιχεία για πάνω από 3.000 άτομα με διαβήτη.


Οι επιστήμονες κατέγραψαν την κατανάλωση καφεΐνης από κάθε συμμετέχοντα και τη συσχέτισαν με τη θνησιμότητα. Σε χρονικό διάστημα 11 ετών πέθαναν 618 άνθρωποι.


Διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες με διαβήτη που κατανάλωναν έως 100 μιλιγκράμ καφεΐνης (έναν καφέ περίπου) τη μέρα, είχαν κατά μέσο όρο 51% μικρότερη πιθανότητα να πεθάνουν πρόωρα, σε σχέση με όσες δεν έπιναν καθόλου καφέ ή τσάι.


Όσες κατανάλωναν 100 έως 200 μιλιγκράμ καφεΐνης καθημερινά, είχαν 57% μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου, ενώ για ημερήσια κατανάλωση άνω των 200 μιλιγκράμ καφεΐνης (περίπου δύο καφέδες), ο κίνδυνος ήταν μειωμένος κατά 66%.


Οι γυναίκες που έπιναν καφέ, είχαν κυρίως μειωμένο κίνδυνο πρόωρου θσνάτου από καρδιαγγειακά αίτια, ενώ όσες έπιναν κυρίως τσάι, είχαν μειωμένο κίνδυνο καρκίνου.


Πάνω από το 80% του παγκόσμιου ενηλίκου πληθυσμού καταναλώνουν καφεΐνη καθημερινά. Η ημερήσια κατανάλωση καφέ υπολογίζεται σε 100 έως 300 μιλιγκράμ, ανάλογα με την ηλικία και τη χώρα.

Από το ΑΠΕ-ΜΠΕ


Διαβάστε περισσότερα

Ο καιρός σήμερα




Ηλιοφάνεια και πολύ υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες σε ολόκληρη τη χώρα, περιμένουμε τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017. Τις πρώτες πρωινές ώρες η ορατότητα θα είναι κατά τόπους περιορισμένη, ενώ μετά το μεσημέρι τοπικές νεφώσεις θα αναπτυχθούν στη Βόρεια Ελλάδα.


Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 12 έως 34 βαθμούς στη Δυτική Μακεδονία, από 15 έως 38 στη Βόρεια Ελλάδα, από 15 έως 39 βαθμούς στην Κεντρική Ελλάδα, από 17 έως 34 βαθμούς στη Δυτική Ελλάδα, από 16 έως 39 στα υπόλοιπα ηπειρωτικά και από 17 έως 33 βαθμούς στα νησιά του Αιγαίου, αλλά τοπικά στο Ανατολικό Αιγαίο και στη Νότια Κρήτη οι μέγιστες θα φτάσουν στους 37 με 38 βαθμούς Κελσίου.


Οι άνεμοι στο Βόρειο Αιγαίο θα πνέουν από βόρειες διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι 3 με 4 μποφόρ και στο υπόλοιπο Αιγαίο από βορειοδυτικές διευθύνσεις ασθενείς έως μέτριοι 3 με 5 μποφόρ. Στο Ιόνιο οι άνεμοι θα πνέουν από ανατολικές διευθύνσεις ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι, αλλά πρόσκαιρα τις μεσημεριανές ώρες θα στραφούν σε βορειοδυτικούς και θα ενισχυθούν τοπικά σε μέτριους, ενώ το βράδυ θα εξασθενήσουν και θα στραφούν εκ νέου σε ανατολικούς.


Ηλιοφάνεια και έντονη ζέστη περιμένουμε τη Δευτέρα στην Αττική. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 25 έως 37 βαθμούς. Οι άνεμοι θα πνέουν ασθενείς και πρόσκαιρα τις μεσημεριανές ώρες νότιοι σχεδόν μέτριοι.


Ηλιοφάνεια και ζέστη περιμένουμε τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 20 έως 36 βαθμούς Κελσίου. Οι άνεμοι στο Θερμαϊκό θα πνέουν βορειοδυτικοί ασθενείς έως σχεδόν μέτριοι, αλλά τις θερμές ώρες της ημέρας θα στραφούν σε νότιους και πρόσκαιρα θα ενισχυθούν σε μέτριους.


Διαβάστε περισσότερα
Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.