Τετάρτη 2 Μαΐου 2018

Αυτά είναι τα 5 μυστικά για να διαλέγετε πάντα το καλό καρπούζι




Ο καιρός θυμίζει καλοκαίρι. Και, ως γνωστόν, καλοκαίρι = καρπούζι. Δεν υπάρχει κανένα άλλο φρούτο που να έχει κερδίσει επάξια την αναγνώριση ως το “σήμα κατατεθέν” μιας εποχής.

Αλλά δεν καταφέρνουμε πάντα να διαλέξουμε το φρέσκο, γλυκό και ζουμερό καρπούζι, μέσα από τον σωρό στα σημεία πώλησης.


Πολλές φορές μας “τυχαίνει” κάποιο που περισσότερο θυμίζει... κολοκύθα στη γεύση. Δείτε μερικά απλά μυστικά για να διαλέγετε πάντα το πιο καλό καρπούζι, αρκεί να είστε λίγο παρατηρητικοί.


Παρατηρήστε το κίτρινο τμήμα



Είναι το κομμάτι του καρπουζιού, με το οποίο το φρούτο ακουμπούσε στο χωράφι, μέχρι να έρθει η στιγμή που κόπηκε. Στα “γινομένα” καρπούζια αυτό το σημείο έχει χρώμα “κρεμώδες κίτρινο” ή ακόμα και “πορτοκαλοκίτρινες” κηλίδες. Αντίθετα, τα πιο “άγουρα” καρπούζια έχουν πιο άσπρο χρωματισμό σε αυτό το σημείο.


Ψάξτε για καφέ σημάδια σαν αυτά



Αυτά τα σημάδια επάνω στα καρπούζια, αποκαλύπτουν ότι οι μέλισσες ακούμπησαν επάνω στα σημεία επικονίασης του άνθους πολλές φορές. Όσο περισσότερο το κάνουν αυτό οι μέλισσες, τόσο πιο γλυκό είναι το καρπούζι.


Ξεχωρίστε τα “αρσενικά” από τα “θηλυκά” καρπούζια


Λίγοι το γνωρίζουν αυτό, αλλά οι παραγωγοί διαφοροποιούν τα καρπούζια ανάλογα με το “φύλο” τους. Για παράδειγμα, τα “αγόρια” είναι μεγαλύτερα, έχουν πιο επιμηκυμένο σχήμα και είναι πιο ζουμερά. Τα “κορίτσια” έχουν πιο στρογγυλεμένο σχήμα και είναι πιο γλυκά στην γεύση.


Το μέγεθος μετράει (και) στα καρπούζια


Προτιμήστε ένα που να μην είναι ούτε μεγάλο, ούτε μικρό. Επιλέξτε από εκείνα που είναι μεσαίου μεγέθους. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να το νιώθετε πιο βαρύ από ό,τι φαίνεται για το μέγεθός του.


Παρατηρήστε το κοτσάνι


Αν το κοτσάνι έχει ξεραθεί, αυτό σημαίνει ότι το καρπούζι είναι γινομένο. Αν το κοτσάνι είναι πρασινωπό, αυτό σημαίνει ότι μάλλον το καρπούζι κόπηκε πρόωρα από το χωράφι.






Διαβάστε περισσότερα

Πήγε να επισκευάσει το καζανάκι κι ανακάλυψε ένα πτώμα μέσα στον τοίχο της τουαλέτας




(φωτογραφία αρχείου)

Το μακάβριο εύρημα σε εμπορικό κέντρο του Καναδά και τα σενάρια για το πώς βρέθηκε εκεί

προσθήκη στα αγαπημένα   

Μπροστά σε ένα μακάβριο θέαμα βρέθηκε ένας άνδρας στον Καναδά, μέσα στις γυναικείες τουαλέτες σε εμπορικό κέντρο στην Αλμπέρτα. Πίσω από τον τοίχο της τουαλέτας βρέθηκαν τα υπολείμματα ενός ανθρώπινου σώματος.


Όπως μεταδίδει το BBC, ένας συντηρητής στο εμπορικό κέντρο, στο κέντρο του Κάλγκαρι, μετακίνησε ένα πάνελ από τον τοίχο προκειμένου να επισκευάσει ένα καζανάκι, κι έτσι ανακάλυψε το πτώμα, που ανήκει σε έναν ενήλικο άνδρα.


Η αστυνομία ανακοίνωσε πως δεν έχει προσδιοριστεί αιτία θανάτου ενώ χθες ήταν προγραμματισμένη η νεκροψία.


Εκπρόσωπος της αστυνομίας του Κάλγκαρι δήλωσε στο CBC News πως είναι πιθανό κάποιος που για κάποιο λόγο ήταν στο σύστημα εξαερισμού έπεσε από ψηλά και εγκλωβίστηκε πίσω από τον τοίχο. Οι αρχές εκτιμούν πως ο άνδρας πιθανότατα βρέθηκε εκεί μόνος του και δεν μπόρεσε να καλέσει βοήθεια.


Η έρευνα για τα αίτια θανάτου του θύματος και το πώς και γιατί κατέληξε στο συγκεκριμένο σημείο μέσα στον τοίχο είναι σε εξέλιξη.


Διαβάστε περισσότερα

Τούρκοι χάκερ ξαναχτυπούν -«Ελλάδα ρίξαμε στη θάλασσα τους προγόνους σου, θα το ξανακάνουμε»




Το μήνυμά τους κάνει αναφορά στους 8 Τούρκους αξιωματικούς

Μετά τις τελευταίες κυβερνοεπιθέσεις στο ΑΠΕ και στον ελληνικό ιστότοπο μάρκας αυτοκινήτων, οι Τούρκοι χάκερς «χτύπησαν» και σε ενημερωτική ιστοσελίδα της Κρήτης, τα «Ρεθεμνιώτικα Νέα».


Το μήνυμά τους κάνει αναφορά στους 8 Τούρκους αξιωματικούς που κατηγορούνται ως πραξικοπηματίες και σημειώνει απευθυνόμενο στους Έλληνες «Θα σας ρίξουμε στη θάλασσα», ενώ ταυτόχρονα τους καλεί να μην ξεχνούν το παρελθόν τους, παραπέμποντας στη Μικρασιατική καταστροφή, γράφει το flashnews.gr.


«Ελλάδα ξεχνάς γρήγορα, ρίξαμε στη θάλασσα τους προγόνους σου, θα το ξανακάνουμε» κατέληγε το μήνυμα.




Διαβάστε περισσότερα

Όχι, δεν ντρέπομαι καθόλου: Στα 27 μου παντρεύτηκα έναν 55άρη για να φάω τα λεφτά του




Καλημέρα σας, θα ήθελα να σας πω και εγώ τη δικιά μου ιστορία γιατί πιστεύω ότι πολλές γυναίκες θα καταλάβουν στο λόγο που με έκανε να παντρευτώ έναν τόσο μεγαλύτερο άντρα για τα λεφτά του!


Η σημερινή εποχή είναι δύσκολη και πρέπει να παλέψεις με κάθε τρόπο και με οποιοδήποτε μέσο για να επιβιώσεις!


Έτσι λοιπόν, όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω έναν πλούσιο γάμο και να εξασφαλίσω το μέλλον μου την άρπαξα χωρίς δεύτερη σκέψη!


Πριν από δυο χρόνια έπιασα δουλεία σε μία ιδιωτική κλινική ως νοσηλεύτρια! Ο μισθός που έπαιρνα φυσικά δεν ήταν καθόλου ικανοποιητικός.


Δεν μου έφτανε για να καλύψω τα έξοδα τα δικά μου και του σπιτιού!


Για να καταλάβετε τότε έμενα ακόμα με την οικογένεια μου, στο πατρικό μου σπίτι και όπως είναι λογικό έπρεπε να συμβάλω και εγώ στα έξοδα και τις ανάγκες του σπιτιού.


Το παράπονο μου πάντα ήταν ότι δεν είχα αρκετά χρήματα για να ζήσω τη ζωή μου όπως θέλω! Να μπορώ να βγω για ψώνια χωρίς να σκέφτομαι πόσα θα ξοδέψω!



Να μπορώ να βγω για ποτό ή φαγητό στα καλύτερα εστιατόρια και μπαρ της πόλης!


Πάντα ονειρευόμουν να κάνω μια καλή ζωή αλλά βλέπετε με την οικονομική κατάσταση της οικογένειας μου δε μπορούσα!


Μια μέρα λοιπόν η τύχη μου χαμογέλασε! Με φώναξε ο ιδιοκτήτης της κλινικής για να μιλήσουμε για ένα θέμα που είχε προκύψει!


Ένας 55άρης μεγαλογιατρός, γοητευτικός και όπως καταλαβαίνετε με πολλά λεφτά!


Εκείνη τη μέρα έμεινα στο γραφείο του αρκετή ώρα! Αφού λύσαμε το πρόβλημα της δουλειάς μιλήσαμε για πολλά άλλα πράγματα πίνοντας ένα ποτήρι καλό κρασί!


Το κρασί το είχε στο γραφείο του για να το προσφέρει σε καλούς πελάτες μιας και ήταν από την κάβα που διατηρούσε!


Γι’ αυτό μου έκανε εντύπωση που το πρόσφερε και σε εμένα!


Από εκείνη τη μέρα οι συναντήσεις μας έγιναν πιο συχνές και εκτός κλινικής με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια ερωτική σχέση ανάμεσα μας!


Αυτός ο άντρας δεν μου άρεσε εμφανισιακά, αλλά με τράβηξε ο τρόπος του και φυσικά η καλή οικονομική του κατάσταση!


Άλλωστε τι άλλο θα μπορούσε να προσφέρει ένας τόσο μεγαλύτερος άντρας σε μια νέα κοπέλα εκτός από καλή ζωή και πολλά δώρα;


Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα μου έκανε πρόταση γάμου και εγώ φυσικά δέχτηκα χωρίς δεύτερη σκέψη!


Δε θα έχανα την ευκαιρία να εξασφαλίσω μια για πάντα το μέλλον μου!


Η σχέση μας έφερε πολλές αντιδράσεις στην οικογένεια του άντρα μου! Ειδικά ο γιος του και η νύφη του αντέδρασαν πολύ άσημα!


Δεν ήθελαν να μπω στην οικογένεια τους γιατί θεωρούσαν την σχέση μου με το πατέρα τους αφύσικη!


Όμως αναγκάστηκαν να το δεχτούν γιατί ο άντρας μου ήθελε πολύ να με παντρευτεί! Τον έκανε ευτυχισμένο!


Ήθελα να τον κάνω χαρούμενο σαν αντάλλαγμα της ζωής που μου προσέφερε!


Σήμερα είμαστε παντρεμένοι και ζούμε σε ένα πολυτελές σπίτι στα Βόρεια προάστια! Εγώ φυσικά δεν εργάζομαι και έχω το χρόνο να ασχολούμαι με τον εαυτό μου και να οργανώνω κοσμικά πάρτυ!


Έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα!

Διαβάστε περισσότερα

Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Γυμνή για τον τίτλο! Ιδιαίτερος πανηγυρισμός από την αρχηγό της Imoco




Οι πανηγυρισμοί στα αποδυτήρια της νέας πρωταθλήτριας Ιταλίας στο βόλεϊ γυναικών, ξέφυγαν από τα... συνηθισμένα, με την αρχηγό της ομάδας, Joana Wolosz, να φωτογραφίζεται ακόμη και γυμνή με την κούπα.

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της Imoco κατέκτησε το πρωτάθλημα της Ιταλίας, προς τέρψιν και των απανταχού… ανδρών οπαδών της. Κι αυτό γιατί η αρχηγός της ομάδας, Joana Wolosz, αποφάσισε να το πανηγυρίσει με έναν ιδιότυπο τρόπο.


Συγκεκριμένα, ανέβασε μία γυμνή φωτογραφία της στο instagram, μέσα από τα αποδυτήρια, στην οποία καλύπτει τα επίμαχα σημεία μόνο με το κύπελλο του πρωταθλητή. Η φωτογραφία φυσικά, έγινε αμέσως viral.


Η γυμνή φωτογραφία από τα αποδυτήρια  ΕΔΩ


Διαβάστε περισσότερα

Τσίπρας: Αποκατάσταση των συλλογικών συμβάσεων και αύξηση του κατώτατου μισθού




«Μετά από τρία δύσκολα χρόνια σκληρής μα συστηματικής δουλειάς, με αναγκαστικούς συμβιβασμούς αλλά και με σημαντικές νίκες σε μάχες που πριν τις δώσουμε όλοι θεωρούσαν χαμένες, η χώρα μας τα καταφέρνει και στέκεται στα πόδια της ξανά» αναφέρει ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, στο μήνυμά του για την Εργατική Πρωτομαγιά, τονίζοντας ότι «βγαίνουμε από τα μνημόνια καθαρά, χωρίς νέες δεσμεύσεις που πολλοί είχαν προεξοφλήσει».


 Ξεκινώντας το μήνυμά του, ο Αλέξης Τσίπρας σημειώνει, ότι «από το 1886, στο Σικάγο των ΗΠΑ και κάθε Πρωτομαγιά έκτοτε, οι εργαζόμενοι διαδηλώνουν για την κατοχύρωση του δικαιώματος σε εργασία με αξιοπρεπείς όρους και αμοιβή, για την προστασία της ποιότητας της ζωής και της εργασίας τους συνολικά».


«Στην Ευρώπη της οικονομικής κρίσης που ακολούθησε την άρση των εγγυήσεων προστασίας της εργασίας, ο αγώνας αφορά στη διεκδίκηση της ίδιας της εργασίας και των δομών του κοινωνικού κράτους, ως θεμέλιου λίθου της οικονομικής και κοινωνικής προόδου», σημειώνει ο πρωθυπουργός και υπογραμμίζει ότι «αυτόν τον αγώνα δίνουμε στις πιο αντίξοες συνθήκες νεοφιλελεύθερου καπιταλισμού, στην Ελλάδα των μνημονίων που γέννησαν διευρυμένη επισφάλεια και ανασφάλεια σε όλα τα επίπεδα».


 Στη συνέχεια του μηνύματός του, ο πρωθυπουργός αναφέρει: «Μετά από τρία δύσκολα χρόνια σκληρής μα συστηματικής δουλειάς, με αναγκαστικούς συμβιβασμούς αλλά και με σημαντικές νίκες σε μάχες που πριν τις δώσουμε όλοι θεωρούσαν χαμένες, η χώρα μας τα καταφέρνει και στέκεται στα πόδια της ξανά. Βγαίνουμε από τα μνημόνια καθαρά, χωρίς νέες δεσμεύσεις που πολλοί είχαν προεξοφλήσει. Και το κυριότερο, με τις λιγότερες δυνατές απώλειες για τις δυνάμεις της εργασίας, αφού στη διαπραγμάτευση για τα εργασιακά καταφέραμε να αποκρούσουμε τις απαιτήσεις του ΔΝΤ, που είχαν ήδη αποδεχτεί οι προηγούμενες κυβερνήσεις. Η πιο σημαντική είδηση όμως, αυτά τα τρία χρόνια, είναι χωρίς αμφιβολία η σταθερή μείωση των ποσοστών ανεργίας. Τον Απρίλιο του 2014, λίγο πριν η κυβέρνηση μας αναλάβει καθήκοντα, το ποσοστό ανεργίας στη χώρα είχε εκτιναχθεί στο 27,2%. Σήμερα το ποσοστό αυτό κυμαίνεται στο 20% και παρότι είναι απαράδεκτα υψηλό, αποκλιμακώνεται σταθερά, κάνοντάς μας να αισιοδοξούμε κάθε μήνα και λίγο παραπάνω.


 Έτσι, με το τέλος των μνημονίων, περνάμε σιγά-σιγά σε μια νέα εποχή κανονικότητας, που μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε ξανά το παραγωγικό μοντέλο της χώρας, βάζοντας στο επίκεντρο τον εργαζόμενο. Αυτό σημαίνει πρώτα και κύρια την αποκατάσταση των συλλογικών συμβάσεων και την αύξηση του κατώτατου μισθού. Σημαίνει ακόμη, ότι στη χώρα μας, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, υλοποιείται οργανωμένη πολιτική για την καταπολέμηση της ανεργίας. Γίνονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση της αδήλωτης ή υποδηλωμένης απασχόλησης και ίσως -περισσότερο από κάθε άλλη φορά- επιβάλλονται ποινές σε εργοδότες που παραβιάζουν την εργατική νομοθεσία.


 Χωρίς αμφιβολία έχουμε ακόμα να κάνουμε πολλά. Οι δομικές μεταρρυθμίσεις της ελληνικής οικονομίας, η διεκδίκηση μιας καλύτερης θέσης στον διεθνή καταμερισμό της εργασίας, η αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του τόπου και η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού είναι προϋποθέσεις για τη δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη που οραματιζόμαστε, ώστε να επουλώσουμε τις πληγές που αφήνει πίσω της η κρίση και να εξασφαλίσουμε συνθήκες αξιοπρεπώς αμειβόμενης εργασίας για όλους, χωρίς αποκλεισμούς. Είναι όμως και η προϋπόθεση και το παράδειγμα που θέλουμε να δώσουμε σε μια Ευρώπη που κινδυνεύει από τον αυταρχισμό και τον ακροδεξιό λαϊκισμό. Η προστασία της εργασίας και της κοινωνικής συνοχής είναι προϋπόθεση Δημοκρατίας».


 Και στο μήνυμά του ο πρωθυπουργός καταλήγει καταλήγει: «Όπως λέει ο ποιητής: "Νέα ψυχή, που τίναξες τον τρόμο του δειλού, την απάτη και το ψέμα, το ζωντανό αγωνίσου τον αγώνα". Καλή Εργατική Πρωτομαγιά!».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε περισσότερα

Αναπτύσσονται έξυπνα κινητά τηλέφωνα που θα παρακολουθούν την υγεία των κατόχων τους!




Η Υπηρεσία Έρευνας Προηγµένων Αµυντικών Προγραµµάτων του αμερικανικού στρατού (DARPA), όπως έγινε γνωστό, χρηματοδοτεί την ανάπτυξη μιας νέας τεχνολογίας ιατρικής παρακολούθησης μέσω των κινητών τηλεφώνων.


Η DARPA έδωσε πέντε εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία Kryptowire για να αναπτύξει ένα λογισμικό που θα συλλέγει και θα αναλύει δεδομένα από τις κάμερες και τους διαφόρους αισθητήρες των κινητών τηλεφώνων (π.χ. βηματομετρητές, αισθητήρες φωτός, αισθητήρες δακτυλικών αποτυπωμάτων κ.ά.). Το σύστημα αυτό αναπτύσσεται για να παρακολουθείται μέσω των κινητών τηλεφώνων η κατάστασης της υγείας των στρατιωτών, όταν αυτοί βρίσκονται σε αποστολές ή στο πεδίο των μαχών. 


Το σύστημα θα κάνει συνεχώς διαφόρων ειδών ιατρικές μετρήσεις, ενώ επίσης θα αναζητά και βιοδείκτες με στόχο να εντοπίζεται η ύπαρξη κάποιας πάθησης πριν κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα συμπτώματα. Βέβαια, όπως συμβαίνει συνήθως, τέτοιες τεχνολογίες δεν παραμένουν για πολύ καιρό εγκλωβισμένες μέσα στις στρατιωτικές εγκαταστάσεις και γρήγορα βρίσκουν το δρόμο τους στην αγορά. Έτσι αν το σύστημα αυτό αναπτυχθεί, αργά ή γρήγορα θα μετατραπεί και αυτό σε ένα δημοφιλές… app. 



Οι ειδικοί σημειώνουν όμως ότι η λειτουργία μιας τέτοιας εφαρμογής στα κινητά μας τηλέφωνα εκτός από τις θετικές της πλευρές κρύβει και κινδύνους. Αν κάποιος με οποιοδήποτε τρόπο (φίλος ή συγγενής, χάκερ, κλέφτης) αποκτήσει πρόσβαση στο τηλέφωνο ενός χρήστη αυτής της εφαρμογής θα έχει αυτόματα και πρόσβαση στα ιατρικά του δεδομένα.

Πηγή


Διαβάστε περισσότερα

10 πράγματα που μπορείς να κάνεις όταν βαριέσαι




Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να κάνεις και χωρίς να σε πάρει ο ύπνος, σαν να είναι Κυριακή μεσημέρι αλλά να μην βαρεθείς ούτε στη σκέψη ότι πρέπει να κάνεις κάτι. Τα παρακάτω δέκα πράγματα είναι ο καλύτερος τρόπος να δείξεις ότι δεν έχεις χάσει την έμπνευσή σου:


Ξεκίνα, μήπως και τελειώσεις ποτέ, αυτό το βιβλίο που άφησες στη μέση.


Φτιάξε έναν πραγματικά καλό καφέ και απόλαυσέ τον χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτα.


Δημιούργησε μια λίστα με όλα τα «To Do’s» σου.


Σβήσε φωτογραφίες που δεν χρειάζεται να έχεις στο κινητό σου.


Κάνε καινούργια playlists στο Spotify για τη διαδρομή στη δουλειά.


Πάρε τηλέφωνο κάποιον που έχεις καιρό να ακούσεις.


Κάνε μαραθώνιο Mad Men.


Καθάρισε το σπίτι σου ή κατέβασε τα καλοκαιρινά σου.


Τακτοποίησε τη ζωή σου.


Μην κάνεις απολύτως τίποτα και… ονόμασέ το διαλογισμό!


Διαβάστε περισσότερα

Οι ενοικιαζόμενοι συγγενείς της Ιαπωνίας




Για πολλούς ανθρώπους, η μοναξιά που προκύπτει από την απώλεια ενός κοντινού προσώπου, η έλλειψη ενός συντρόφου, αλλά και ένας μικρός, περιορισμένος κοινωνικός περίγυρος μπορούν να προκαλέσουν την ψυχολογική συντριβή και κατ' επέκταση την κατάθλιψη. Η Ιαπωνία φαίνεται να προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να δώσει λύση στο φαινόμενο, μέσω όμως της ανάπτυξης μιας αρκετά περίεργης βιομηχανίας, αυτής της ενοικίασης συγγενών. Παρά το γεγονός ότι η μίσθωση ηθοποιών για τέτοιους σκοπούς φαντάζει σαν μια αρρωστημένη συνθήκη, τα γραφεία που ασχολούνται με τις ενοικιάσεις συγγενών βλέπουν τις δουλειές τους να εκτοξεύονται, γεννώντας ταυτόχρονα ερωτήματα ως προς το πως μπορούν να επηρεαστούν οι πραγματικές ανθρώπινες σχέσεις στη νέα αυτή τάξη πραγμάτων.


Σε δημοσίευμα του New Yorker αναφέρεται η περίπτωση του, Yūichi Ishii, ο οποίος αποφάσισε το 2009 να ιδρύσει τη δική του εταιρεία ενοικίασης συγγενών

. Το πρώτο βήμα του ήταν να σκεφτεί ένα ταιριαστό όνομα γι' αυτή. Ξεκίνησε να ερευνά φράσεις που σχετίζονται με την ιδέα της ιδανικής οικογένειας και ανακάλυψε το "Family Romance of Neurotics", ένα δοκίμιο του Freud, δημοσιευμένο το 1909, σχετικά με τα παιδιά που πιστεύουν ότι οι γονείς τους τους εξαπατούν και ότι οι πραγματικοί γονείς τους είναι ευγενείς ή βασιλείς. Σύμφωνα με τον Freud, αυτού του είδους η φαντασίωση είναι μια ψυχολογική αντίδραση του παιδιού, ώστε να αντιμετωπίσει την αναπόφευκτη, οδυνηρή εμπειρία της απογοήτευσης από τους γονείς του σε κάποια φάση της ζωής του.


Το πρακτορείο ενοικίασης συγγενών ''Family Romance''


Τέτοιου είδους απογοητεύσεις μπορούν να λυθούν πλέον με μια ενοικίαση συγγενών. Ο Ishii διατηρεί το Family Romance, μαζί με ένα πρακτορείο ταλέντων και μια συμβουλευτική εταιρεία τεχνολογίας, διαθέτοντας περίπου είκοσι υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης. Διατηρεί μια βάση δεδομένων με περίπου 1.200 ανεξάρτητους ηθοποιούς, που υποδύονται τους συγγενείς ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο για τους πελάτες που απευθύνονται στην επιχείρηση. Οι μεγάλες εργολαβίες της εταιρίας αφορούν σε ενοικιάσεις ηθοποιών για μια φορά, για εκδηλώσεις όπως γάμοι, πάρτι κλπ. Αυτές αντιπροσωπεύουν περίπου το 70% των εσόδων της Family Romance. Τα υπόλοιπα κέρδη προέρχονται από προσωπικές σχέσεις που αναπτύσσονται με τους ενοικιαστές συγγενών και μπορούν να συνεχίζονται ακόμη και για χρόνια.


Ο ίδιος ο Ishii, από το 2009, έχει υποδυθεί το σύζυγο για εκατό περίπου γυναίκες. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του, πολλές φορές υποδυόταν το συγγενή ακόμα και σε δέκα οικογένειες ταυτόχρονα και αναλάμβανε ένα μη βιώσιμο φόρτο εργασίας. «Νιώθεις σαν να κουβαλάς τη ζωή κάποιου στις πλάτες σου», αναφέρει στο New Yorker. Έχει εφαρμόσει πλέον μια πολιτική σύμφωνα με την οποία κανένας ηθοποιός δεν μπορεί να παίζει περισσότερους από πέντε ρόλους ταυτόχρονα.


Οι δυσκολίες του επαγγέλματος


Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του New Yorker, μια από τις δυσκολίες της εργασίας αυτού του είδους είναι η σχέση εξάρτησης που διαμορφώνεται με τους πελάτες. Ο Ishii αναφέρει ότι το 30-40% των γυναικών που συνάπτουν «σχέσεις» με μισθωμένους συζύγους, τελικά τους προτείνει να παντρευτούν  στην πραγματικότητα. Οι άνδρες πελάτες έχουν λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν σχέσεις εξάρτησης, καθώς οι ενοικιαζόμενες σύζυγοι, για λόγους ασφαλείας, επισκέπτονται σπάνια τους άνδρες στο σπίτι τους. Σε γενικές γραμμές, δεν πρέπει να είναι μόνες με τους πελάτες και η φυσική επαφή πέρα από το κράτημα των χεριών δεν επιτρέπεται.


Οι πιο δύσκολες καταστάσεις εξάρτησης αφορούν τις μητέρες μονογονεϊκών οικογενειών. «Δεν μπορούμε απλώς να τις απομακρύνουμε με ψυχρό τρόπο, επειδή έχουμε την ευθύνη ότι θα παίξουμε αυτόν τον ρόλο για πολύ καιρό για τα παιδιά τους», αναφέρει ο Ishi. Στις περιπτώσεις αυτές, το πρώτο του βήμα είναι να μειωθεί η συχνότητα των συναναστροφών σε μία φορά κάθε τρεις μήνες. Αυτή η προσέγγιση λειτουργεί με μερικούς ανθρώπους, αλλά άλλοι επιμένουν σε πιο συχνές συναντήσεις. Περιστασιακά όμως, οι σχέσεις αυτού του είδους πρέπει να τερματιστούν.


Μερικά παραδείγματα για την ενοικίαση συγγενών


Οι εταιρίες σαν αυτή του Ishi διοργανώνουν παράλληλα ψεύτικους γάμους, σεμινάρια, εμπορικές εκθέσεις, διαγωνισμούς κωμωδίας, πάρτι και κάθετι που χωράει ο νους. Σε μια περίπτωση, μία γυναίκα είχε αναλάβει τη μίμηση της συζύγου ενός άντρα για επτά χρόνια, με τη δικαιολογία ότι η πραγματική του σύζυγος είχε παχύνει πολύ. Ο σύζυγος είχε προσλάβει την ηθοποιό για να βγαίνει μαζί του και με τους φίλους του. Η ίδια ηθοποιός είχε επίσης αντικαταστήσει υπέρβαρες μητέρες σε σχολικές εκδηλώσεις, με τη δικαιολογία ότι τα παιδιά των υπέρβαρων γονέων ενδέχεται να υποστούν σχολικό εκφοβισμό.


Σε μια άλλη ιστορία, μια τυφλή γυναίκα νοίκιαζε από την εταιρία έναν φίλο, ώστε να πηγαίνουν μαζί σε πάρτι γνωριμιών και αυτός να εντοπίζει για λογαριασμό της τους πιο όμορφους άντρες. Ανύπαντρες γυναίκες με γονείς που τις πιέζουν να παντρευτούν συχνά νοικιάζουν ψεύτικους συντρόφους ή αρραβωνιαστικούς . Ο Ishii αναφέρει στο New Yorker ότι, δύο ή τρεις φορές το χρόνο, πραγματοποιεί ολόκληρους ψεύτικους γάμους. Το κόστος τους είναι περίπου πέντε εκατομμύρια γιεν (δηλαδή περίπου 47.000 δολάρια). Σε ορισμένες περιπτώσεις, η νύφη προσκαλεί πραγματικούς συναδέλφους της, φίλους και μέλη της οικογένειας. Σε άλλες, ο καθένας είναι ένας ηθοποιός, εκτός από τη νύφη και τους γονείς της. Ένας νοικιασμένος κουμπάρος εκφωνεί μια ομιλία, συχνά κάνοντας τους υπόλοιπους παρευρισκόμενους να κλάψουν. Όταν ο Ishii υποδύεται τον γαμπρό, βιώνει πολύπλοκα συναισθήματα. Ένας ψεύτικος γάμος, αναφέρει, είναι εξίσου σημαντικό έργο για να οργανωθεί με έναν πραγματικό και ο ίδιος και ο πελάτης του σχεδιάζουν μαζί για μήνες.


Η υπηρεσία "Rental Scolder"


Από όλες τις υπηρεσίες που προσφέρει η Family Romance, η πιο δύσκολη για του ηθοποιούς είναι η "Rental Scolder". Οι ηθοποιοί προσλαμβάνονται από ανθρώπους που έχουν διαπράξει «κάποιο λάθος» και χρειάζονται βοήθεια για να ξεφύγουν από μια δυσάρεστη κατάσταση. Ο Ishii περιγράφει μερικά πιθανά σενάρια. Αν για παράδειγμα κάνετε λάθος στο χώρο εργασία σας και ένας δυσαρεστημένος πελάτης ζητά επίμονα να δει τον προϊστάμενό σας, μπορείτε να μισθώσετε τον Ishii για να μιμηθεί τον επιβλέποντα. Αυτός θα παρουσιάσει τον εαυτό του ως επικεφαλής του τμήματος και θα ζητήσει συγγνώμη. Εάν αυτή δεν γίνει δεκτή, μπορεί να αποσταλεί διαφορετικός ηθοποιός για να ζητήσει συγγνώμη ως ανώτερός του.


Περισσότερο αγχωτικές εξακολουθούν να είναι οι περιπτώσεις απιστίας. Ένας απατημένος σύζυγος απαιτεί μερικές φορές μια προσωπική συγγνώμη από τον εραστή της συζύγου του. Αληθινές σύζυγοι, με μη συνεργάσιμους εραστές, μπορούν να νοικιάσουν αντικαταστάτες. Η τακτική του Ishii, σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι να πηγαίνει στο σπίτι του ζευγαριού και, όταν ο σύζυγος ανοίγει την πόρτα, να πέφτει στα γόνατά του και ζητά συγγνώμη. Η ιδέα του αποσκοπεί στην αποφυγή της πιθανής άσκησης βίας μέσω ενός συνδυασμού έκπληξης, φόβου και κολακείας. Αν ο εραστής είναι παντρεμένος, ο αδικημένος σύζυγος μπορεί να ζητήσει συνάντηση τόσο με τον εραστή όσο και με τη σύζυγο του εραστή, ελπίζοντας να καταστρέψει το γάμο του αντιπάλου του.


Άλλα παρόμοια πρακτορεία


Ένα άλλο πρακτορείο ενοικίασης προσφέρει μια πιο εξειδικευμένη υπηρεσία: το όνομά της, «Ikemeso Takkyūbin», σημαίνει «όμορφοι άνδρες που κλαίνε». Οι πελάτες επιλέγουν από έναν κατάλογο από όμορφους άνδρες που αντιστοιχούν σε διαφορετικούς τύπους, όπως «μικρός αδελφός», «σκληρός τύπος», ακόμα και «οδοντίατρος». Ο ιδρυτής της εταιρίας, Hiroki Terai, αναφέρει στο New Yorker ότι η υπηρεσία κλάματος είναι μια παραλλαγή ενός άλλου επιχειρηματικού εγχειρήματος: τις «τελετές διαζυγίου», οι οποίες αποσκοπούν στο κλείσιμο της σχέσης και την ανακούφιση από το κοινωνικό στίγμα.


Τα τελευταία εννέα χρόνια, έχει εκτελέσει 530 τελετές. Οι τελετές, που συχνά πραγματοποιούνται σε ένα ερειπωμένο κτίριο για να «συμβολίσουν έναν γάμο που τελειώνει», περιλαμβάνουν μια παρουσίαση, που δείχνει τα σημεία στα οποία ο γάμος πήγε στραβά. Δεκαπέντε ζευγάρια έχουν επανασυνδεθεί μετά το slide show. Μερικές φορές, οι γυναίκες που ντρέπονται για τα διαζύγιά τους προσλαμβάνουν ψεύτικους συγγενείς για να παρευρεθούν στην τελετή.


Η σημασία της οικογένειας για την Ιαπωνική κουλτούρα


Τι σημαίνει όμως η οικογένεια για την ιαπωνική κουλτούρα και γιατί φτάνουν σε σημείο να νοικιάζουν συγγενείς; Μετά από αιώνες απομόνωσης και φεουδαρχικής κυριαρχίας, με τη Μεταρρύθμιση του αυτοκράτορα Μεϊτζί, το 1868, η Ιαπωνία ενώθηκε σε μια ενιαία χώρα, και το σύνολο των εξουσιών περιήλθαν στον αυτοκράτορα. Η Ιαπωνία εξελίχθηκε από ένα καθυστερημένο φεουδαρχικό κράτος σε μια εκβιομηχανισμένη υπερδύναμη, σε μια σύγχρονη γραφειοκρατική χώρα με μεγάλη στρατιωτική δύναμη.


Σχεδιάστηκε ένας νέος αστικός κώδικας, στον οποίο προβλεπόταν αυτό που οι δυτικοί ονόμαζαν «οικογένεια» - μια έννοια που δεν είχε καμία σαφή νομική υπόσταση στην Ιαπωνία και δεν μπορούσε να εκφραστεί από καμία ιαπωνική λέξη. Επινοήθηκε η λέξη «kazoku» και δημιουργήθηκε ένα «οικογενειακό σύστημα», βασισμένο σε μια μορφή εγχώριας οργάνωσης που υπήρχε για αιώνες: το «ie», δηλαδή το νοικοκυριό - σπίτι. Πρόκειται για μια παραδοσιακή και καθοριστική δομή της ιαπωνικής κοινωνίας, άκρως πατριαρχική, και αφορά στη συμβίωση ενός συνόλου ανθρώπων, με επικεφαλής τους παπούδες και εν συνεχεία τους γιούς, τις συζύγους των γιων και τα παιδιά. Μια συμβίωση με συγκεκριμένους και αυστηρούς ρόλους και κανόνες, που δεν περιορίζονταν μόνο στις σχέσεις αίματος, αλλά επεκτείνονταν και σε οικονομικές και κοινωνικο-θρησκευτικές λειτουργίες εντός νοικοκυριού. Εκείνη την εποχή, το «ie» για τους Ιάπωνες ήταν πολύ σημαντικότερο ακόμη και από την συγγένεια εξ αίματος.


Η εθνικιστική ιδεολογία της εποχής Μεϊτζί θα απεικόνιζε σταδιακά την Ιαπωνία σαν μια μεγάλη οικογένεια, ένα μεγάλο «ie», με τον αυτοκράτορα ως επικεφαλής της κύριας κατοικίας και κάθε άλλο νοικοκυριό ως υπομέρος της. Έτσι η οικογένεια κατέστη κεντρικός παράγοντας διαμόρφωσης στην εθνική ταυτότητα. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ένα νέο σύνταγμα προσπάθησε να αντικαταστήσει το «ie» με την οικογένεια δυτικού τύπου. Οι γάμοι μέσω του εξαναγκασμού απαγορεύτηκαν, οι σύζυγοι έγιναν ίσοι δια νόμου και η περιουσία κατανεμήθηκε ομοιόμορφα στα παιδιά ενός ζευγαριού, ανεξάρτητα από το φύλο και τη σειρά γέννησης. Όσα όριζε το «ie» ήταν πλέον παρελθόν.


Με τη μεταπολεμική οικονομική ανάπτυξη και την άνοδο της εταιρικής κουλτούρας, τα νοικοκυριά παλαιού τύπου έγιναν λιγότερο συνηθισμένα, ενώ οι δυτικού τύπου πυρηνικές οικογένειες (δηλαδή: σύζυγοι μαζί με παιδιά) που διαμένουν σε διαμερίσματα πολλαπλασιάστηκαν. Κατά την οικονομική άνοδο της δεκαετίας του 1980, οι γυναίκες εργάζονταν όλο και περισσότερο εκτός του σπιτιού. Το ποσοστό γεννήσεων μειώθηκε, ενώ το ποσοστό διαζυγίων και ο αριθμός των μονογονεϊκών νοικοκυριών αυξήθηκε. Το ίδιο έγινε και με το προσδόκιμο ζωής και το ποσοστό των ηλικιωμένων.


Οι πρώτες ενοικιάσεις συγγενών


Με το «ie» ρυθμίζονταν όλες οι σχέσεις σε μια οικογένεια, όμως μετά από αυτή την πολιτισμική διαφοροποίηση εμφανίστηκε το πρώτο κύμα ενοικιαζόμενων οικογενειών. Το 1989, ο Satsuki Ōiwa, πρόεδρος μιας εταιρείας στο Τόκυο, άρχισε να νοικιάζει παιδιά και εγγόνια στους παραμελημένους ηλικιωμένους - μια ιδέα που πήρε μετά την ακρόαση των εργαζομένων της εταιρίας, που φοβούνταν ότι είναι πολύ απασχολημένοι για να επισκεφτούν τους γονείς τους. Στο παρελθόν το «ie» όριζε πως ο μεγαλύτερος γιος θα φρόντιζε τους γονείς του μέχρι το τέλος της ζωής τους. Όμως όλα αυτά αποτελούσαν παρελθόν και η υπηρεσία του Ōiwa, ως υποκατάστατο, προβλήθηκε ευρέως από τον Τύπο. Μέσα σε λίγα χρόνια, απέστειλε «συγγενείς» σε περισσότερους από εκατό πελάτες. Η ιδέα των ενοικιαζόμενων συγγενών ριζώθηκε τότε στη δημόσια κοινή γνώμη. Ο μεταμοντερνισμός βρισκόταν στον αέρα και, σε μια εποχή πολιτισμικού σχετικισμού, οι ενοικιάσεις συγγενών εδραιώθηκαν.


Οι ενοικιάσεις συγγενών στην τέχνη


Το 1993, η Misa Yamamura, μια διάσημη συγγραφέας μυθιστοριογραφίας, κυκλοφόρησε το «Murder Incident of the Family Rental». Επρόκειτο για ένα βιβλίο μυστηρίου, στο οποίο μια ηλικιωμένη ασθενής με καρκίνο εκβιάζει τον γιο της που την έχει παραμελήσει, υποθηκεύοντας το οικογενειακό σπίτι και ενοικιάζοντας έναν άλλο γιο, νύφη και εγγονό. Όταν η γυναίκα δολοφονείται, δύο αντίγραφα της διαθήκης της έρχονται στην επιφάνεια - ένα που ευνοούσε τον πραγματικό γιο της και ένα άλλο που έκανε το ίδιο, αυτή τη φορά με τους νοικιασμένους της «συγγενείς»- δραματοποιώντας την ένταση των σχέσεων ανάμεσα στην οικογένεια και τις οικονομικές σχέσεις που συνδέουν τους γονείς και τα παιδιά.


Έκτοτε, οι ενοικιαζόμενοι συγγενείς έχουν εμπνεύσει ένα σημαντικό αριθμό λογοτεχνικών έργων. Ο New Yorker συναντήθηκε στο Τόκιο με τον κριτικό λογοτεχνίας, Takayuki Tatsumi, ο οποίος στη δεκαετία του '90, διεξήγαγε μια έρευνα για το είδος. Εξήγησε ότι οι μεταμοντέρνοι και queer συγγραφείς είχαν χρησιμοποιήσει ευρέως τους ενοικιαζόμενους συγγενείς ως θέμα, για να ασκήσουν κριτική στα μέχρι τότε οικογενειακά πρότυπα. «Σύμφωνα με τον Foucault, τα πάντα είναι μια κοινωνική κατασκευή, δεν ορίζονται από τη φύση», ανέφερε ο Tatsumi. Η Satsuki Ōiwa είχε άλλωστε πει παλαιότερα πως «Αυτό που παρέχουμε δεν είναι οικογενειακή αγάπη, αλλά η ανθρώπινη αγάπη εκφράζεται με τη μορφή της οικογένειας». Οι συγγενείς μίσθωσης συνεχίζουν να εμφανίζονται στη λογοτεχνία και τη βιομηχανία ταινιών στην Ιαπωνία, σε μια παρανοϊκή συνθήκη τύπου "Truman Show", όπου κάθε αγαπητό μας πρόσωπο παίζει απλά ένα ρόλο.


Οι διαφοροποιήσεις της ιαπωνικής κοινωνίας


Η απελευθέρωση της ιαπωνικής αγοράς εργασίας κατά τη δεκαετία του '90 και η επακόλουθη διάβρωση του μεταπολεμικού τρόπου ζωής των μισθωτών φαίνεται πως έχει διαδραματίσει πολύ σημαντικό ρόλο σχετικά με τις ενοικιάσεις συγγενών.


Το 38% του εργατικού δυναμικού αποτελείται πλέον από εργαζόμενους που δεν εργάζονται σταθερά. Το 2010, τα μονογονεϊκά νοικοκυριά ξεπέρασαν σε αριθμό τις πυρηνικές οικογένειες. Στην Ιαπωνία, όπως και αλλού, οι σημερινοί νέοι άνθρωποι έχουν περισσότερες ευκαιρίες κινητικότητας και ατομικής έκφρασης, αλλά λιγότερη εμπειρία ασφάλειας, όπως και λιγότερη αίσθηση της κοινότητας και της οικογένειας. Εν τω μεταξύ, οι ηλικιωμένοι άνθρωποι αυξάνονται. Για την ιαπωνική κουλτούρα, η ενοικίαση συγγενών υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να θεωρείται ακόμα και πράξη ανιδιοτέλειας και κοινωνικότητας, αντί για εξαπάτηση ή υποκρισία.


Καταλήγοντας το δημοσίευμα του New Yorker σημειώνει: Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία έχουν προσλάβει τρίτους για να υποδυθούν ρόλους τους οποίους  παραδοσιακά εκτελούσανοι συγγενείς. Στην αρχαία Ελλάδα, τη Ρώμη και την Κίνα, αλλά και στην ιουδαϊκή και τη χριστιανική παράδοση και στον πρώιμο ισλαμικό κόσμο, οι πολίτες συχνά πλήρωναν ανθρώπους για να θρηνήσουν τους νεκρούς τους. Καταγγέλθηκαν από τον Σόλωνα, τον Άγιο Παύλο και από τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν στην Κίνα, την Ινδία και, πρόσφατα, στην Αγγλία, όπου η υπηρεσία Rent A Mourner λειτουργεί με έδρα το Essex από το 2013.


Είναι γεγονός πως σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία είναι πολλά τα παραδείγματα κοινωνιών, ανά περιόδους, που προσλάμβαναν τρίτους για να υποδυθούν ρόλους του οποίους παραδοσιακά εκτελούσαν μέλη της οικογένειας. Στον σύγχρονο κόσμο για παράδειγμα μπορούμε να δούμε τους ρόλους των babysitters, των προσωπικών νοσηλευτών και των μαγείρων, οι οποίοι αναλαμβάνουν εργασίες που παραδοσιακά εκτελούνταν από μητέρες, κόρες και συζύγους. Στην πραγματικότητα, η ιδέα ότι οι οικογένειες ορίζονται από «μια αγάπη που δεν αγοράζεται με χρήματα» είναι σχετικά πρόσφατη, σημειώνει στο άρθρο της στο New Yorker η συγγραφέας Elif Batuman και συμπλήρωνει: «Στους προβιομηχανικούς χρόνους, η οικογένεια ήταν απλά η βασική οικονομική μονάδα παραγωγής. Η οικογένεια μετατράπηκε σε ένα αγαθό που εκφράζεται από την αγάπη άνευ όρων πολύ πιο πρόσφατα στην ιστορία, σε έναν κόσμο που διέπεται από την αγορά και τις αξίες της».


Συνεπώς, η ενοικίαση συγγενών, παρά το γεγονός ότι φαντάζει μια αρρωστημένη συνθήκη, για πολλούς ανθρώπους είναι μια άκρως λογική επιλογή, στα  πλαίσια της ευημερίας τους. Το αν και το πως θα επηρεαστούν οι σύγχρονες σχέσεις των ανθρώπων από μια πιθανή έκρηξη των ενοικιάσεων συγγενών δεν φαίνεται πως μπορούμε να το γνωρίζουμε ακόμα, αλλά σίγουρα προκαλεί τεράστιο κοινωνιολογικό ενδιαφέρον και θα μας απασχολήσει στο μέλλον...

Πηγή


Διαβάστε περισσότερα

Facebook: Λανσάρει το κουμπί downvote στα σχόλια και είναι ό,τι πιο κοντινό στο Dislike




Η Facebook το είχε επιβεβαιώσει στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου και από χθες έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνιση του σε χρήστες την Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Ο λόγος για το κουμπί upvote/downvote στα σχόλια των χρηστών, η οποία αποτελεί ό,τι πιο κοντινό έχουμε δει ποτέ σε “Dislike” στο κοινωνικό δίκτυο.


Η εταιρεία είναι ξεκάθαρη ότι δεν πρόκειται για κουμπί dislike, αλλά επιθυμεί οι χρήστες να χρησιμοποιούν το νέο εργαλείο downvote για να καταδεικνύουν τα “άσχημα σχόλια που είναι ασεβή ή εντελώς κακοπροαίρετα”. Φυσικά, αυτό δεν αποτρέπει τους χρήστες να πατούν στο downvote για να δείξουν τη δυσαρέσκεια τους, όπως αν υπήρχε ένα κουμπί dislike.


Υπενθυμίζουμε ότι εκπρόσωπος της Facebook είχε δώσει την εξήγηση πως η επιλογή “downvote” έρχεται περισσότερο για να γίνει πιο εύκολη η διαχείριση των σχολίων στα διάφορα threads που σχηματίζονται κάτω από τις αναρτήσεις των χρηστών. Για παράδειγμα, ένα σχόλιο που παίρνει πολλά Likes εμφανίζεται ψηλότερα από ένα σχόλιο που έχει πάρει πολλά “downvotes” και ο χρήστης μπορεί να καταλάβει αν ένα σχόλιο είναι σχετικό με το θέμα, αν είναι προσβλητικό κλπ.


Σταδιακά θα το δούμε να εμφανίζεται σε όλο τον κόσμο και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξει η χρήση του.





Διαβάστε περισσότερα
Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.