Πιθανότατα όχι από τη στιγμή που βρήκες αρχικά το θάρρος να το γνωριστείς μαζί του και αποφάσισες η ιδιοτελής αυτή σχέση να μακροημερεύσει!
Κάτι βέβαια έχει πάρει το αυτί σου για… μεταλλάξεις, επικίνδυνα χημικά και καλά κρυμμένες βλαβερές ουσίες που κάποιος έχει κρύψει περίτεχνα στα συστατικά, αλλά και πάλι, έχεις ακούσει ποτέ κανέναν να πεθάνει από κιμά ή μεταλλαγμένη ντομάτα; (Ο γιγαντιαίος μουσακάς δεν μετράει!)
Χωρίς να θέλουμε να σε αγχώσουμε, να σε τρομοκρατήσουμε ή να γίνουμε το τρίτο πρόσωπο στη σχέση σου με κάποιο από τα πέντε αυτά προϊόντα, σιγουρέψου ότι δεν έχεις φάει πολύ και δες το βίντεο. Ίσως την επόμενη φορά η λίστα για το σούπερ μάρκετ να είναι μικρότερη.
Σοκ από τον θάνατο της δημοσιογράφου σε ηλικία 56 ετών μετά από μάχη με τον καρκίνο - Ξεκίνησε την καριέρα της ως ηθοποιός - Ήταν θετή κόρη του αθλητικογράφου Γιάννη Διακογιάννη
Η Ρίκα Βαγιάνη άφησε σήμερα την τελευταία της πνοή σε ηλικία 56 ετών χτυπημένη από καρκίνο στους πνεύμονες. Η γνωστή δημοσιογράφος το τελευταίο διάστημα έδινε αγώνα ζωής με κουράγιο, γενναιότητα και αξιοπρέπεια. Η Ρίκα Βαγιάνη σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr νοσηλευόταν στην εντατική του νοσοκομείου Ερρίκος Ντυνάν.
Η δημοσιογράφος είχε επιλέξει να δώσει τη μάχη της αθόρυβα, χωρίς να ενημερώσει καν άτομα του πολύ φιλικού της περιβάλλοντος. Στο πλευρό της βρίσκονταν μόνον άτομα της οικογένειάς της, ενώ λιγοστές ήταν οι επισκέψεις που έχει δεχθεί.
Ποια ήταν η Ρίκα Βαγιάνη
H Μαρίκα Ζούλα (ή Ρίκα Βαγιάνη, όπως την ήξεραν όλοι), ήταν κόρη του δημοσιογράφου Οδυσσέα Ζούλα και της Βαρβάρας Δράκου. Γεννήθηκε στο Παγκράτι το 1962 και αποφοίτησε από την Ανωτέρα Σχολή Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου το 1982.
Λίγοι ξέρουν πώς προέκυψε το όνομα Βαγιάνη. Είναι τα αρχικά από το όνομα της μητέρας της Βαρβάρας και του δεύτερου γάμου της με τον αθλητικογράφο Γιάννη Διακογιάννη που ως πατριός της την μεγάλωσε σαν κόρη του.
Ήδη από το 1979 άρχισε να εργάζεται ως ηθοποιός στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Έπαιξε στο Εθνικό, στο Θεσσαλικό, σε αρκετές ταινίες, αλλά και σε σήριαλ, όπως το Μινόρε της Αυγής. Παράλληλα είχε ήδη αρχίσει και την δημοσιογραφία σε περιοδικά και εφημερίδες, στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση.
Διετέλεσε αρχικά συντάκτης και στη συνέχεια διευθύντρια σύνταξης στα περιοδικά «Cosmopolitan» και «Colt», ενώ αρθρογραφούσε στα περιοδικά «Ένα» «Και», «Τέταρτο» και από το 1994 με καθημερινή στήλη στην Απογευματινή και από το 2005 στο Έθνος.
Στην τηλεόραση αρχικά δούλεψε σαν ηθοποιός και από το 1986 ως παρουσιάστρια και δημοσιογράφος. Έχει παρουσιάσει αμέτρητες εκπομπές στο Μega, το Star, το Seven Χ, το Κανάλι 5 και από το 1997 άρχισε τη συνεργασία της με την ΕΡΤ στην οποία παρέμεινε μέχρι το 2012.
Ήταν επίσης ιδρυτικό στέλεχος του Protagon, ενώ έχει γράψει και δύο παιδικά βιβλία. Η Ρίκα Βαγιάνη ήταν παντρεμένη με το Νίκο Στεφανή και έχει έναν γιο, τον Οδυσσέα.
Η μητρότητα και η μάχη για τη ζωή
«Όλα θα πάνε καλά. Γιατί στο τέλος, ανεξαρτήτως έκβασης, επεμβαίνει η ζωή και όλα πάνε καλά», είχε πει η Ρίκα Βαγιάννη σε μία από τις τελευταίες συνεντεύξεις της. Εδώ και μήνες, όμως, τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά και αυτό ήταν γνωστό σε μία χούφτα ανθρώπων. Η Ρίκα δεν επιθυμούσε να πουλήσει την ασθένεια, με την οποία πάλεψε αθόρυβα εδώ και χρόνια, αφήνοντας τελικά πίσω, στην καρδιά του καλοκαιριού που τόσο λάτρευε, τον σύζυγό και μοναχογιό της.
Τον Οδυσσέα, ένα παιδί το οποίο πάλεψε για να αποκτήσει. Ήταν, μάλιστα, από τις πρώτες γυναίκες που βγήκαν δημόσια να μιλήσουν για την εξωσωματική, την μητρότητα μετά τα 40 και άλλα θέματα ταμπού που ταλανίζουν ακόμα και σήμερα τις γυναίκες. «Μαμά το ξέρεις ότι είσαι η μοναδική μαμά που είσαι 50», της είπε μία μέρα ο γιος της, επιστρέφοντας από το σχολείο. «Εσύ αγόρι μου πόσο είσαι»; «Εφτά μαμά αφού το ξέρεις». «Ωραία! Αν θες να γίνεις οκτώ μην ξανασχολιάσεις την ηλικία μου», είπε και έσκασαν και οι δύο στα γέλια.
Η Ρίκα, άλλωστε, πάντα το άνοιγε το ρημάδι, όπως συνήθιζε και η ίδια να λέει. Πληθωρική, αλέγρα, γοητευτική, με καυστικό χιούμορ και μία τρέλα που κουβάλαγε από τα νιάτα της ακόμα. Αθυρόστομη, χαοτική ή καλύτερα «μεσογειακή», όπως περιέγραφε η ίδια τον εαυτό της. «Δεν αντέχω την τόσο ευρυθμία», έλεγε για την περίοδο κατά τη διάρκεια της οποίας ζούσε με την οικογένειά της ζούσε στην Αυστραλία. «Μού έρχεται να τρέξω νύχτα στο αεροδρόμιο, να προσγειωθώ με αλεξίπτωτο σ΄ ένα ταβερνάκι στην Αθήνα, να λέω σαχλαμάρες με τους κολλητούς μέχρι τις τρεις το πρωί, με το αμάξι μου διπλοπαρκαρισμένο στο πεζοδρόμιο, με τα αλάρμ να αναβοσβήνουν, δίπλα στον ξέχειλο κάδο με τα σκουπίδια που έχουν να μαζευτούν δέκα μέρες».
Μπορεί να ήταν γνωστή ως Ρίκα Βαγιάνη, αλλά το πραγματικό της όνομα ήταν Μαρίκα Ζούλα και ήταν κόρη του δημοσιογράφου Οδυσσέα Ζούλα και της Βαρβάρας Δράκου. Γεννήθηκε στο Παγκράτι το 1962. Σύμφωνα με την ίδια, τα παιδικά της χρόνια ήταν «ευτυχισμένα, τρομερά κοινά, μεσοαστικά». Παρά τα λεγόμενά της, η οικογενειακή της κατάσταση ήταν ασυνήθιστη για τα χρόνια εκείνα. Μεγάλωνε με τη μαμά της και τον πατριό της Γιάννη Διακογιάννη που είχε παιδί από προηγούμενο γάμο. Εξ ου και το όνομα της, ψευδώνυμο που επέλεξε η ίδια, από τα ονόματα της μητέρας της (Βαρβάρα) και του θρυλικού αθλητικογράφου. Και ο βιολογικός της πατέρας που είχε δημιουργήσει οικογένεια. Μία μοντέρνα οικογένεια, στην οποία όλοι τα πήγαιναν καλά μεταξύ τους. Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς, ως παιδί ήταν μελαγχολικό και εσωστρεφές. Τα αγόρια και τα φλερτ την απελευθέρωσαν.
Εξάλλου, από τα μικράτα της ονειρευόταν να γίνει ηθοποιός. Κάτι σαν τη Μελίνα Μερκούρη που την θαύμαζε και οι φίλοι της σημείωναν πως της έμοιαζε στην ιδιοσυγκρασία. Πάντως η ίδια είχε πει ότι ήταν παροιμιώδης η αφηρημάδα της. «Δεν ήμουν παιδί εγώ, ήμουν διαστημόπλοιο», θέλοντας να τονίσει ότι ήταν αφηρημένη. Και σπάταλη. Ότι είχε στην τσέπη τα χαλούσε σε χρόνο ρεκόρ για τους φίλους, τους συναδέλφους, τον εαυτό της.
Αποφοίτησε από τη δραματική σχολή του Εθνικού και εργάστηκε εφτά χρόνια ως ηθοποιός. Γρήγορα, όμως, συνειδητοποίησε ότι δεν της ταίριαζε το σανίδι. «Είχα ακόμα και πρόταση να εμφανιστώ στο Διογένη!... Με κλειστό μικρόφωνο φυσικά, γιατί τραγουδάω σαν καρακάξα», είχε πει κάποτε. «Δεν μου βγήκε το χαρτί της υποκριτικής. Αργότερα βέβαια ανακάλυψα ότι υπήρχε ένας πολύ σοβαρός λόγος: Δεν είχα καθόλου ταλέντο!»
Προσπαθώντας να είναι οικονομικά ανεξάρτητη και να μην ζητάει συνέχεια χαρτζιλίκι από τους γονείς της στράφηκε στα περιοδικά. Νέα και φέρελπις δημοσιογράφος τότε, παραμένει αντισυμβατική, επιμένοντας να μην εγκλωβίζεται σε καλούπια και καθωσπρεπισμούς. Ήταν η εποχή που γύρναγε τα κλαμπ, τα περιθωριακά, τα μεγάλα, τα κουτούκια, τις πίστες. «Υπήρξα ένα παιδί που του άρεσε όλα να τα βλέπει, να τα μυρίζει, να τα σκαλίζει». Μετά αναγκάστηκε λόγω παιδιού να μαζευτεί. «Πάω στην ΕΡΤ, στο Βασιλόπουλο, στο κομμωτήριο και στις κούνιες. Δεν με πειράζει, είναι κι αυτό πολύ ωραίο ταξίδι».
Στο σημείο επιχειρούν 27 πυροσβέστες με 9 οχήματα και 1 ελικόπτερο
Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα πυρκαγιά στην περιοχή Γαλάζια Ακτή στο Σχινιά Αττικής.
Η φωτιά καίει χαμηλή βλάστηση και καλάμια ενώ σύμφωνα με tweet του Πυροσβεστικού Σώματος στο σημείο επιχειρούν 27 πυροσβέστες με 9 οχήματα και 1 ελικόπτερο.
Σημειώνεται ότι φωτιά στην ίδια περιοχή ξέσπασε και χθες το απόγευμα.
Η πράσινη απόχρωση του κομήτη αποδίδεται στα μόρια κυανίου και άνθρακα, τα οποία ιοντίζονται, όταν θερμαίνονται από τον Ήλιο
Ένας γιγάντιος πρασινωπής απόχρωσης κομήτης -που έχει βαφτιστεί «Απίστευτος Χαλκ» λόγω χρώματος και μεγέθους- διασχίζει αυτό τον καιρό τον ουρανό, πλησιάζοντας συνεχώς τον Ήλιο. Ο «Χαλκ» θα κάνει σήμερα την κοντινότερη προσέγγισή του στη Γη, περνώντας σε απόσταση ασφαλείας περίπου 113 εκατομμυρίων χιλιομέτρων.
Ο κομήτης, με την άχαρη επίσημη ονομασία C/2017 S3, είχε ανακαλυφθεί από το τηλεσκόπιο PanSTARRS στη Χαβάη το Δεκέμβριο του 2017. Πιθανότατα είναι η πρώτη φορά που έχει «τρυπώσει» στην εσωτερική περιοχή του ηλιακού μας συστήματος.
Οι έως τώρα παρατηρήσεις του έδειξαν δύο φωτεινές απροσδιόριστης αιτίας εκρήξεις πάνω στον κομήτη (μία στις 30 Ιουνίου και η δεύτερη μετά από δύο εβδομάδες), οι οποίες τον έκαναν ξαφνικά πολύ πιο φωτεινό. Η δεύτερη έκρηξη δημιούργησε ένα τεράστιο νέφος αερίων γύρω από τον κομήτη, το οποίο έχει μέγεθος σχεδόν διπλάσιο του Δία, φθάνοντας σε έκταση έως 260.000 χιλιομέτρων.
Η πράσινη απόχρωση του κομήτη αποδίδεται στα μόρια κυανίου και άνθρακα, τα οποία ιοντίζονται, όταν θερμαίνονται από τον Ήλιο, με αποτέλεσμα τα ηλεκτρόνια και τα πρωτόνιά τους να διαχωρίζονται.
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς των επιστημόνων της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA), o κομήτης θα κάνει μια περιφορά γύρω από τον Ήλιο στα μέσα Αυγούστου και μετά θα αρχίσει να απομακρύνεται ξανά προς τις παγωμένες εσχατιές του ηλιακού μας συστήματος.
Με δάκρυα στα μάτια η πεθερά του ιδιοκτήτη του οικοπέδου στο Μάτι της Αττικής όπου πέθαναν 26 άνθρωποι περιγράφει μπροστά από τον τόπο της τραγωδίας όσα έγιναν. «Eίναι
τρομακτικό είναι τρομερό» λέει με δάκρυα στα μάτια η γυναίκα. «Δεν έμεινε τίποτα μέσα στο σπίτι. Εγώ γλίτωσα επειδή έφυγα νωρίς και ήξερα το δρόμο για τη θάλασσα».
Η πεθερά του ιδιοκτήτη στέκεται μπροστά στο οικόπεδο, εκεί που κάηκαν ζωντανοί 26 άνθρωποι και θυμάται:
«Ανοίξαμε όλες τις πόρτες και άρχισαν να έρχονται τρέχοντας πολλοί άνθρωποι. Οι πρώτοι τα κατάφεραν, αλλά οι επόμενοι παγιδεύτηκαν» λέει η κυρία Άλκηστη Ραφτοπούλου. «Οι άνθρωποι που πέθαναν άργησαν. Όταν έφυγα εγώ από το οικόπεδο, οι φλόγες βρίσκονταν 3 μέτρα πίσω μου».
«Όπως με βλέπετε τώρα, έτσι και εκείνη τη μέρα, έπεσα στη θάλασσα. Κάηκαν τα σκυλιά μου, κάηκαν τα πάντα. Εκείνη την ώρα έτρεχα και δεν ήξερα τι συνέβαινε πίσω μου. Έμαθα τα πάντα αργότερα».
Λέει ακόμα πως εκτός από τις σκάλες που οδηγούν στην παραλία, υπήρχε και ένας δεύτερος δρόμος διαφυγής και αυτόν ακολούθησε η ίδια.
«Πήγα από εκεί γιατί είμαι γριά γυναίκα και σκέφτηκα ότι από τις σκάλες θα σκοτωθώ. Μέσα στη θάλασσα έπρεπε να βουτάς το κεφάλι σου στο νερό για να μην πάρουν φωτιά τα μαλλιά σου».
Κάποιοι στην προσπάθειά τους να σωθούν εκείνο το μαύρο απόγευμα μπήκαν μέσα στο σπίτι.
«Προσπάθησαν να γλιτώσουν αλλά δεν τα κατάφεραν. Τους βρήκαν καμένους μέσα στο σπίτι. Δεν πρόλαβαν οι άνθρωποι να ξεφύγουν από αυτό που συνέβαινε».
Κατά τη διάρκεια της ημέρας, ο 13χρονος Shoaib Ahmed και ο 9χρονος αδελφός του Abdul Rasheed είναι σαν οποιαδήποτε άλλα παιδιά που παίζουν συνέχεια έξω.
Ωστόσο, όταν ο ήλιος δύει, τα αδέλφια από το Πακιστάν παραλύουν, ανήμπορα να κινηθούν ή να μιλήσουν μέχρι την ανατολή του ηλίου. Η σπάνια αρρώστια τους παραμένει μυστήριο για την ιατρική κοινότητα.
Τα δύο αδέλφια έχουν το παρατσούκλι τα «ηλιακά αγόρια» και εδώ και χρόνια ζουν σε ένα νοσοκομείο στο Ισλαμαμπάντ, του Πακιστάν ενώ έχουν υποβληθεί σε περισσότερα από 300 τεστ.
Το φαινόμενο της μαζικής εξόδου εκδρομέων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Στις περιπτώσεις αυτές συμβαίνουν τα λεγόμενα μποτιλιαρίσματα «φαντάσματα», ξαφνικά και από το πουθενά.
Αυτά τα δυσάρεστα μποτιλιαρίσματα συχνά προκαλούνται από ανθρώπινους παράγοντες, όπως οδηγοί που κάνουν «σφήνες» χωρίς φλας, οδηγούν αφηρημένα, υιοθετούν κακές οδηγικές συνήθειες, υστερούν σε ταχύτητα αντίδρασης, ή φρενάρουν χωρίς λόγο. Όταν ένας οδηγός φρενάρει, μπορεί να προκαλέσει μία αλυσιδωτή αντίδραση καθώς και οι άλλοι οδηγοί επιβραδύνουν, με αποτέλεσμα προοδευτικά να σταματά η ροή της κυκλοφορίας.
Όμως, οι ερευνητές του Vanderbilt University, ενός ιδιωτικού ερευνητικού πανεπιστημιακού ιδρύματος στο Tennessee, ΗΠΑ, σε συνεργασία με την Ford, απέδειξαν ότι, τέτοιες καθυστερήσεις θα μπορούσαν να ελαχιστοποιηθούν με την ευρεία χρήση της τεχνολογίας Adaptive Cruise Control (ACC).
Η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί αυτόματα να επιβραδύνει και να επιταχύνει το αυτοκίνητο, ώστε να εναρμονιστεί με την ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, χωρίς προσπάθεια ή διάσπαση της προσοχής του οδηγού.
Σε μία κλειστή πίστα δοκιμών της Ford, 36 οδηγοί προσομοίωσαν τη συνήθη κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο χρησιμοποιώντας τεχνολογία ACC (*). Στη συνέχεια, οδήγησαν την ίδια διαδρομή, αλλά χωρίς την τεχνολογία ACC, όντας αναγκασμένοι οι ίδιοι να φρενάρουν και να επιταχύνουν το όχημα.
Τα αποτελέσματα: οχήματα με ενεργοποιημένο το ACC μείωσαν τις επιπτώσεις του φρεναρίσματος περισσότερο σε σχέση με εκείνα που δεν το είχαν ενεργοποιήσει. Ακόμα και με χρήση του ACC από το ένα στα τρία οχήματα, η δοκιμή εμφάνισε παρόμοια οφέλη για τη ροή της κυκλοφορίας.
«Επί χρόνια, ερευνητές κυκλοφορίας και μηχανικοί εξετάζουν έξυπνες τεχνολογίες οχημάτων για μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης, είτε με οχήματα που μιλούν μεταξύ τους, είτε η με συστήματα που μπορούν να προβλέψουν τις οδικές συνθήκες,» δήλωσε ο Daniel Work, καθηγητής στο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών του Vanderbilt University. «Αυτή η δοκιμή μας έδωσε μία μοναδική ευκαιρία να κατανοήσουμε πώς οι τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού μπορούν να χρησιμοποιούνται για να επηρεάζουν θετικά τη ροή της κυκλοφορίας.
Η Ford λανσάρισε πρόσφατα μία βελτιωμένη έκδοση της τεχνολογίας αυτής με λειτουργίες όπως Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring για ξεκούραστη μετακίνηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας.
Τέλος, ένα προηγούμενο ερευνητικό συνεργατικό πρόγραμμα με χρηματοδότηση από την Ε.Ε., κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οχήματα εξοπλισμένα με ACC και τεχνολογία Forward Collision Warning μπορεί να αποτρέψει ή να μετριάσει τις επιπτώσεις σε περισσότερα από το 5% των τροχαίων οχημάτων που επιφέρουν τραυματισμούς, να γλιτώνει για τους οδηγούς πάνω από 3 εκατομμύρια ώρες εγκλωβισμού στην κυκλοφορία, αλλά και να μειώσει την κατανάλωση από τα επιβατικά οχήματα κατά 3%.
(*) Σ.Σ.: Για όσους δύσπιστους πιστεύουν, ότι οι οδηγοί μπορούν να τα καταφέρουν καλύτερα από τα ηλεκτρονικά συστήματα, παραθέτουμε την διαδικασία με την οποία αποδείχτηκε επιστημονικά η υπεροχή του ACC.
- Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, τρεις λωρίδες με 12 οχήματα η καθεμία, δοκιμάστηκαν σε μία κλειστή, γρήγορη οβάλ πίστα που προσομοίωνε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας. Το πρώτο όχημα σε κάθε λωρίδα, φρέναρε από 97 σε 64 χλμ/ώρα, αντιγράφοντας μία διαταραχή της κυκλοφορίας. Χωρίς την τεχνολογία ACC, οι οδηγοί φρέναραν πιο έντονα από το προπορευόμενο όχημα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα κύμα επιβράδυνσης που επιδεινωνόταν στα πιο πίσω οχήματα.
Η δοκιμή επαναλήφθηκε με όλα τα οχήματα να χρησιμοποιούν adaptive cruise control ρυθμισμένο στα 100 χλμ/ώρα, ελαφρώς υψηλότερη ταχύτητα σε σχέση με τα πρώτα οχήματα, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα οχήματα παρέμεναν σε ένα σταθερό κομβόι. Σε αυτές τις δοκιμές, τα συστήματα ACC ξεπέρασαν τις δυνατότητες των οδηγών σχεδόν σε όλες τις φάσεις φρεναρίσματος. newsbeast
Όπως έγινε γνωστό η νεαρή γυναίκα, η οποία ήταν Ροδίτισσα, έπεσε από ύψος επτά μέτρων, σε μια βραχώδη περιοχή κοντά στην παραλία της «παχιάς άμμου» στην οποία είχε κατασκηνώσει με άλλους νέους
Τραγικό θάνατο βρήκε σήμερα στη Νίσυρο μια 24χρονη, που βρισκόταν εκεί για διακοπές.
Όπως έγινε γνωστό η νεαρή γυναίκα, η οποία ήταν Ροδίτισσα, έπεσε από ύψος επτά μέτρων, σε μια βραχώδη περιοχή κοντά στην παραλία της «παχιάς άμμου» στην οποία είχε κατασκηνώσει με άλλους νέους.
Της υπόθεσης έχει επιληφθεί η αστυνομία που αναζητεί τα ακριβή αίτια του τραγικού περιστατικού.
Ο διοικητής του πυροσβεστικού σταθμού Νέας Μάκρης, μιλά για τον ηρωικό υποπυραγό σύζυγο της Μαργαρίτας και πατέρα του παιδιού, που πέθαναν στην φονική φωτιά της 23ης Ιουλίου στο Μάτι. Η απόφαση που δεν πήραν και θα τους έσωζε τη ζωή.
Το τραγικό παιχνίδι που έμελλε να παίξει η μοίρα στον ηρωικό υποπυραγό [Ανδρέα Δημητρίου], ο οποίος έχασε το έξι μηνών παιδί του και τη σύζυγό του στην φονική πυρκαγιά στο Μάτι, αδυνατούν να πιστέψουν οι συνάδελφοί του.
Ο ίδιος υπηρετεί στον Πυροσβεστικό Σταθμό της Νέας Μάκρης, την ημέρα εκείνη είχε ρεπό και, αντιλαμβανόμενος τις συνθήκες, άφησε την οικογένειά του και έσπευσε στο πλευρό των συναδέλφων του και στο καθήκον του.
Όσο ηρωικά φέρθηκε εκείνος, άλλο τόσο ηρωικά φέρθηκε και η σύζυγός του Μαργαρίτα που έτρεξε με το μωρό της στην αγκαλιά μέχρι την θάλασσα και παρότι οι φλόγες της έκαιγαν το κορμί έως το 70% του σώματος της, σφίγγοντας την αγκαλιά της προσπάθησε να σώσει το μωράκι της…Όταν οι πυροσβέστες την βρήκαν και την τράβηξαν έξω προσπάθησαν να επαναφέρουν το μωράκι στη ζωή, όμως οι τοξικοί καπνοί είχαν προλάβει να επιφέρουν το μοιραίο. Δώδεκα ημέρες μετά και η ίδια άφησε την τελευταία της πνοή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας με εγκαύματα σε όλο της το σώμα και προβλήματα στο αναπνευστικό.
Όπως δήλωσε στη RealNews ο διοικητής του Πυροσβεστικού Σώματος Νέας Μάκρης, κ. Δαμιανός Παπαδόπουλος, το σπίτι του άτυχου πυροσβέστη και της συζύγου του δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά. "Αν είχαν μείνει στο σπίτι η γυναίκα και το μωρό, θα είχαν σωθεί από τις φλόγες", αναφέρει.
Η Ελλάδα έχει ακόμα μεγάλο χρέος, μικρή ανάπτυξη και πολύ εύθραυστο ιδιωτικό τομέα για να μπορεί να υποστηρίζει για πολύ ότι δεν θα χρειαστεί περισσότερη βοήθεια, αναφέρει η εφημερίδα
Μάλιστα, σημειώνει πως η Ευρώπη να πανηγυρίζει ότι η Ελλάδα είναι τώρα success story αλλά η Ελλάδα έχει υπάρξει μια από τις μεγαλύτερες οικονομικές αποτυχίες στην ιστορία εκτός από τις περιόδους πολέμων ή επαναστάσεων γράφει σε ανάλυσή της η εφημερίδα Washington Post τονίζοντας - με αφορμή και την τελευταία έκθεση του ΔΝΤ - ότι «παρά τα χαμηλότερα επιτόκια και τις μεγαλύτερες περιόδους αποπληρωμής, η Ελλάδα έχει ακόμα μεγάλο χρέος, μικρή ανάπτυξη και πολύ εύθραυστο ιδιωτικό τομέα για να μπορεί να υποστηρίζει για πολύ ότι δεν θα χρειαστεί περισσότερη βοήθεια».
Παράλληλα, η Washington Post υπενθυμίζει ότι με βάση την τελευταία συμφωνία για την έξοδο από το πρόγραμμα η Ελλάδα υποτίθεται ότι θα πρέπει να έχει πρωτογενή πλεονάσματα ύψους τουλάχιστον 2,2% του ΑΕΠ μέχρι το 2060. «Και ναι αυτό σημαίνει ακόμα τέσσερις δεκαετίες λιτότητας. Οπότε δεν είναι περίεργο ότι η ελληνική οικονομία δεν θα μπορέσει να επιστρέψει στα επίπεδα του 2008 μέχρι το 2030».
Η εφημερίδα σημειώνει ότι με την εξαίρεση του Σαν Μαρίνο, υποάρχουν μόνο τέσσερις χώρες που είχαν μεγαλύτερη συρρίκνωση στην οικονομία τους από την Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια: Η Λιβυή, η Υεμένη, η Βενεζουέλα και η Αυτοκρατορική Γουινέα. «Οι δύο πρώτες χτυπήθηκαν από εμφύλιο και οι άλλες δύο είναι πετρελαιοπαραγωγές δικτατορίες που ήταν τόσο διεθφαρμένες και ανίκανες ώστε επιδείνωσαν την πετρελαϊκή κρίση. Ακόμα και η Ουκρανία η οικονομία της οποίας το 2009 χτυπήθηκε σφοδρά ενώ είχε και την ένταση με τη Ρωσία το 2014, τα πήγε καλύτερα από την Ελλάδα» αναφέρει η Washington Post.
«Αυτό (σ.σ. η Ελλάδα) είναι ό,τι αποκαλεί επιτυχία η Ευρώπη: μια οικονομία που έχει συρρικνωθεί τόσο πολύ ώστε μοιάζει να έχει βγει από πόλεμο», καταλήγει
Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.