Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Στάση εργασίας στο Μετρό αύριο Τρίτη




Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στο Μετρό (γραμμές 2 & 3) την Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017, από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 9:00 π.μ.


Τη στάση εργασίας εξήγγειλε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών που αντιδρά στην «επικείμενη ιδιωτικοποίηση» των συγκοινωνιών.


Τα υπόλοιπα μέσα αναμένεται να κινούνται κανονικά.


Ακολουθεί η ανακοίνωση του σωματείου:


Η επικείμενη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών με την ένταξη τους στο Υπερταμείο Αποκρατικοποιήσεων όπως επικαιροποιήθηκε με τις δηλώσεις Τσακαλώτου με αναθεώρηση δαπανών, εξορθολογισμό προσωπικού;;;;;;;;;, σύνδεση νέου κανονισμού εργασίας με το ¨¨επιχειρησιακό πλάνο της διοίκησης του Υπερταμείου δε μας αφήνει κανένα περιθώριο εφησυχασμού.


Οι δηλώσεις Τσακαλώτου είναι το επιστέγασμα του χάους που δημιούργησαν το Υπουργείο Μεταφορών και οι διοικήσεις των φορέων με τις τραγικές ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό,ανταλλακτικά και βασικά μέσα για την ομαλή λειτουργία και συντήρηση του δικτύου. Σε αυτά ήρθε να προστεθεί η παντελής έλλειψη σχεδιασμού εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που οδήγησε στις ατέλειωτες ώρες αναμονής στις ουρές των εκδοτηρίων.


Η πρωτοφανής ταλαιπωρία των επιβατών και οι άθλιες συνθήκες εργασίας των συναδέλφων που επιπλέον απειλούνται με απόλυση είναι μόνιμα χαρακτηριστικά της εκρηκτικής κατάστασης στις συγκοινωνίες.


Το ΣΕΛΜΑ ως επιχειρησιακό σωματείο αναλαμβάνοντας την ευθύνη απέναντι στην κοινωνία και τους εργαζόμενους κήρυξε προειδοποιητική απεργία στις 26/10 με τα ίδια αιτήματα και συνεχίζει το πρόγραμμα δράσεων του με στάση εργασίας αύριο Τρίτη 7/11/17 από την έναρξη της βάρδιας ως τις 09:00.



ΥΣ: Άραγε η κοινωνική ευαισθησία των κυβερνόντων για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού πως συνδέεται με την αντιμετώπιση των αστικών συγκοινωνιών ως φορέων που πρόκειται να περάσουν στα χέρια ιδιωτών με σκοπό το κέρδος;


Διαβάστε περισσότερα

Δείτα πόσα χρήματα κερδίζει η οικογένεια του Παντελίδη από τα δικαιώματα των τραγουδιών του





Μπορεί ο Παντελής Παντελίδης να έφυγε τόσο ξαφνικά και απρόσμενα από τη ζωή, μετά από θανατηφόρο αυτοκινητιστικό δυστύχημα, τα τραγούδια του ωστόσο ακούγονται παντού.


Σύμφωνα με το Full life, o Παντελής Παντελίδης εν ζωή ελάμβανε ετησίως για πνευματικά δικαιώματα από την ΑΕΠΙ περί τις 250.000 ευρώ. Για όσους δεν γνωρίζουν, τα χρήματα αυτά κυρίως αφορούν σε πωλήσεις δίσκων, ραδιοφωνικές αναμεταδόσεις, αλλά και συμμετοχές τραγουδιών στα προγράμματα νυχτερινών κέντρων.


Σήμερα η οικογένεια του Παντελίδη, που διαθέτει πλέον τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών του Παντελή, καλείται να εισπράξει από τα ταμεία της ΑΕΠΙ ποσό που αγγίζει τις 500.000 ευρώ! Για πολλούς, δώρο «εξ ουρανού» του Παντελή στους γονείς και τα αδέρφια του. Για να καταλάβει κανείς το μέγεθος του αριθμού και να συνειδητοποιήσει τη λατρεία του κοινού, αξίζει να αναφερθεί ότι σχεδόν αντίστοιχο ή λίγο μεγαλύτερο ποσό από πνευματικά δικαιώματα έχουν εισπράξει μόνον οι κληρονόμοι του αείμνηστου Βασίλη Τσιτσάνη.


Διαβάστε περισσότερα

Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού




Από σήμερα το βράδυ ξεκινά το κύμα κακοκαιρίας


Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού εξέδωσε η ΕΜΥ για τις επόμενες ημέρες. Η επιδείνωση του καιρού ξεκινά από τις βραδυνές ώρες απόψε και από τα βορειοδυτικά με κύρια χαρακτηριστικά τις ισχυρέ βροχές και καταιγίδες οι οποίες θα συνοδεύονται από ισχυρούς ανέμους και πιθανότατα από χαλαζοπτώσεις.


Συγκεκριμένα θα επηρεαστούν:


Αύριο Τρίτη τα νησιά του Ιονίου, η Ήπειρος και η Δυτική Στερεά, η δυτική Μακεδονία και η δυτική Πελοπόννησος

Μεθαύριο Τετάρτη εκτός από τις προαναφερθείσες περιοχές θα επηρεαστούν η υπόλοιπη Μακεδονία, η Θράκη, τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου και πιθανότατα πρόσκαιρα και οι υπόλοιπες ηπειρωτικές περιοχές

Σταδιακή εξασθένιση των φαινομένων προβλέπεται από την Τετάρτη.


Διαβάστε περισσότερα

Βρέθηκε η «χαμένη Ατλαντίδα»;




Εντυπωσιακές εικόνες από μία αρχαία πόλη σε νησί του Ειρηνικού Ωκεανού πυροδότησαν νέες θεωρίες συνωμοσίας για τον εντοπισμό της χαμένης Ατλαντίδας.

Οι θεωρίες αυτές πυροδοτήθηκαν από τη στιγμή που βγήκαν στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες από τα αρχαία ερείπια της πόλης Ναν Μαντόλ.

Συγκεκριμένα αυτές οι αεροφωτογραφίες προβλήθηκαν στο τελευταίο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ Science Channel's What on Earth.




Η πόλη χωριζόταν από κανάλια και προστατευόταν από τα μεγάλα κύματα του ωκεανού από 12 κυματοθραύστες, το Ναν Μαντόλ αποκαλούνταν και η «Βενετία του Ειρηνικού».

Το Ναν Μαντόλ ήταν η πρωτεύουσα του μυστηριώδους λαού Saudeleur μέχρι το 1628 και εξακολουθεί ακόμη και σήμερα να θεωρείται μηχανικό θαύμα.

«Για μένα το Ναν Μαντόλ ήταν η πρωτεύουσα», είπε και προσέθεσε: «Ήταν η έδρα της πολιτικής εξουσίας, το κέντρο των σημαντικότερων θρησκευτικών τελετουργιών και ο τόπος που θάβονταν οι πρώην αρχηγοί του νησιού».


Διαβάστε περισσότερα

Αυτό είναι το ελληνικό «υπεραυτοκίνητο» που κινείται σε κάθε επιφάνεια




Η εξέλιξή του ξεκίνησε σαν μια «άσκηση». Κι η πορεία του ήταν τέτοια, που έφτασε να το δοκιμάσει ακόμη κι ο διάσημος πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, Τόμι Μάκινεν. Ο λόγος για το Korres 4, ένα ελληνικό αυτοκίνητο που κινείται ...παντού, χωρίς να απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες για να οδηγηθεί. Ο δημιουργός του, Δημήτρης Κορρές, περιέγραψε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9FM " την ιστορία πίσω από τη δημιουργία του Korres Project P4.


«To Korres 4 είναι υπεραυτοκίνητο που ξεκίνησε σαν μια άσκηση. Θελήσαμε να το δημιουργήσουμε σαν να προσπαθούμε να λύσουμε ένα σταυρόλεξο, για ν' αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα που ορίσαμε ως "τροχός εναντίον λακούβας"» εξηγεί ο κ. Κορρές και προσθέτει πως η ευρηματική σχεδίαση έχει ως στόχο «να έχεις ένα αυτοκίνητο, το οποίο τέλος πάντων να σου επιτρέπει, να μην ασχολείσαι με λακκούβες».


Κάπως έτσι ξεκίνησε και η προσπάθεια να κατασκευαστεί ένα αυτοκίνητο, του οποίου η ανάρτηση και τα παρελκόμενα μηχανικά μέρη να είναι καινοτόμα. «Φτιάξαμε τέσσερα πρωτότυπα μετά από πολλές περιπέτειες, ταυτόχρονα με την κυρίως δουλειά μου, που είναι μηχανικός έργων και αρχιτέκτων» αναφέρει ο κ. Κορρές που δεν παραλείπει να τονίσει πως στόχος είναι η παραγωγή.




«Αυτός είναι ο στόχος, να βγει στο εμπόριο ένα προϊόν που σχεδιάστηκε για μικρής κλίμακας παραγωγή» τονίζει, ενώ εστιάζει στους αγοραστές που προτιμούν κάτι διαφορετικό από ένα όχημα μαζικής παραγωγής. «Ακριβώς επειδή τα αυτοκίνητα πλέον στην αγορά έχουν τυποποιηθεί, όσοι βγάζουν κάποιο αυτοκίνητο το οποίο είναι ιδιαίτερο -και είναι πάρα πολλοί αυτοί με μικρές παραγωγές- πάνε καλά, εάν έχουν προσέξει το προϊόν τους» εξηγεί ο ίδιος, περιγράφοντας στην ουσία τη θέση που έχουν στην αγορά εξειδικευμένες μικρές εταιρίες που παράγουν στην Ευρώπη οχήματα σε μικρούς αριθμούς για απαιτητικούς πελάτες.


Το βασικό πλεονέκτημα του Korres Project, σύμφωνα με τον σχεδιαστή και δημιουργό του, είναι ο διττός του χαρακτήρας, η ικανότητα υπερκέρασης εμποδίων, ταυτόχρονα με την κίνηση με μεγάλη ταχύτητα. «Στόχος είναι αυτό το προϊόν, το οποίο πρακτικά δεν έχει αντίπαλο, να μπορεί πρακτικά να περάσει με ταχύτητα πάνω από κάθε αδυναμία του δρόμου» σημειώνει.



«Το επίπεδο φρένων και κρατημάτων του Project P4 είναι επιπέδου Porsche και Ferrari. Το επίπεδο εκτός δρόμου είναι σε επίπεδο μοντέλων τύπου Baha, σαν τα οχήματα δηλαδή που τρέχουν στην Αμερική εκτός δρόμου, κινούνται με ταχύτητα σε κακό έδαφος, όπως στην έρημο ή σε πέτρες, και συνήθως είναι τεράστια σαν φορτηγά. Οι δε αναρριχητικές του δυνατότητες συγκρίνονται μόνο με ειδικά οχήματα, που όμως δεν μπορούν να τρέξουν με ταχύτητα και είναι για πολύ εξειδικευμένη χρήση» σημειώνει ο κ. Κορρές περιγράφοντας τους στόχους του σχεδιασμού αλλά και τα στοιχεία που έχουν δείξει οι δοκιμές τα τελευταία χρόνια.


Σε απάντηση δε για το πόσο πρωτότυπη είναι η σχεδίαση και πώς ετοιμάστηκε «από λευκό χαρτί» το Korres Project P4, ο Έλληνας μηχανολόγος απαντά πως ετοιμάστηκαν από την αρχή όλα τα δομικά στοιχεία, «από τα ημιαξόνια μέχρι το σασμάν και τα διαφορικά και το σασί». Βέβαια, στοιχεία όπως οι κινητήρες προέρχονται από προμηθευτές όπως είθισται σε τέτοια ειδικά αυτοκίνητα. Το όχημα σήμερα βρίσκεται σε στάδιο αναζήτησης επενδυτή, «ο οποίος θα συμπληρώσει ένα πόσο, ώστε να μπορέσει να βγει το μοντέλο στην παραγωγή»



Όσον αφορά τέλος το ποια ήταν η οδηγική εμπειρία ανθρώπων, που έχουν δοκιμάσει το Korres Project P4, ο κ. Κορρές είναι καθησυχαστικός: «το οδηγείς πολύ εύκολα σαν να οδηγείς ένα μικρό Fiat, μπορεί να το οδηγήσει ακόμη και αρχάριος».





Διαβάστε περισσότερα

«Περπατήστε» στο πυρηνικό καταφύγιο του Τίτο



Άνοιξε για το κοινό το πυρηνικό καταφύγιο του αμφιλεγόμενου προέδρου της πρώην Γιουγκοσλαβίας, Γιόσιπ Μπροζ Τίτο, το οποίο χρονολογείται από την εποχή του Ψυχρού Πολέμου.


Το καταφύγιο που λειτουργεί πλέον ως γκαλερί Τέχνης, εκείνα τα χρόνια στην ουσία ήταν μια υπόγεια πόλη,  προορισμένη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του Γιουγκοσλάβου προέδρου, της συζύγου τους αλλά και σημαντικών αξιωματούχων.


Δείτε το βίντεο:


 



πηγη 

Διαβάστε περισσότερα

Προσοχή: Από σήμερα τα ηλεκτρονικά εισιτήρια του 1,40 ευρώ



Κανονικά σε ισχύ για κάποιο διάστημα και το παλιό χάρτινο εισιτήριο Ηλεκτρονικό εισιτήριο αξίας 1,40 ευρώ, μονής διαδρομής, θα μπορεί να προμηθεύεται από σήμερα, 6 Νοεμβρίου, το επιβατικό κοινό, ενώ κανονικά θα ισχύει για κάποιο χρονικό διάστημα και το χάρτινο εισιτήριο μιας διαδρομής που ξέραμε μέχρι σήμερα.


Όπως δήλωσε χθες στην ΕΡΤ ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, το σύστημα ηλεκτρονικού κομίστρου για τα ΜΜΜ θα λειτουργήσει πλήρως έως τις 15 Νοεμβρίου 2017 και πρόσθεσε ότι μέχρι τώρα έχουν εκδοθεί 180.000 προσωποποιημένες κάρτες.


Το εισιτήριο πρέπει να επικυρώνεται σε κάθε μέσο μεταφοράς που μπαίνει ο επιβάτης. Σε λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ τα εισιτήρια επικυρώνονται κατά την επιβίβαση, ενώ στο μετρό πρέπει να επικυρωθεί κατά την είσοδο και την έξοδο.


Διαβάστε περισσότερα

Απόφαση κόλαφος για δολοφονία 36χρονης μεσίτριας: Τι της έκανε ο αγγειοχειρούργος




Τι αποφάσισε το δικαστήριο για τον δολοφόνο της 36χρονης μεσίτριας; Έξι μήνες μετά τη δολοφονία της 36χρονης μεσίτριας στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο, η εισαγγελέας πρότεινε προς το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης, την παραπομπή του 38χρονου αγγειοχειρουργού σε Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο.


Ζήτησε να δικαστεί για «ανθρωποκτονία από πρόθεση» και «περιύβριση νεκρού» καθώς, με βάση το αποδεικτικό υλικό, έκρινε ότι ο 38χρονος είχε αποφασίσει να σκοτώσει την 36χρονη χορηγώντας αναισθητικά φάρμακα, εντός του νοσοκομείου.


Στην πρόταση της προς το δικαστικό συμβούλιο, η αντεισαγγελέας Πρωτοδικών επισημαίνει, σύμφωνα με το voria, πως ο κατηγορούμενος θα μπορούσε να απευθυνθεί στους ειδικούς γιατρούς του νοσοκομείου προσπαθώντας να αποτρέψει το θάνατο αλλά αντιθέτως άρχισε ενέργειες για τη συγκάλυψη του εγκλήματος.


Αυτό προκύπτει και από τη μετέπειτα συμπεριφορά καθώς κατηγορείται ότι έκανε προσπάθειες να εξαφανίσει τα ίχνη και το σώμα της νεκρής γυναίκας. Το προσεχές χρονικό διάστημα αναμένεται το σχετικό βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.



Η πρωτοφανής υπόθεση εκτυλίχθηκε στις 26 Απριλίου. Η μεσίτρια μετέβη στο νοσοκομείο για την αντιμετώπιση αγγειακών προβλημάτων (κιρσών) στα πόδια. Κατόπιν συνεννόησης, συναντήθηκε με τον αγγειοχειρουργό ο οποίος την απομόνωσε, οδηγώντας την σε ιδιαίτερο χώρο.


Εκεί της χορήγησε ενδοφλεβίως τις φαρμακευτικές ουσίες προποφόλη και φαιντανύλη (έχει δράση 100 φορές πιο ισχυρή από τη μορφίνη) με αποτέλεσμα να προκληθεί στην 36χρονη αναπνευστική καταστολή και τελικά άπνοια η οποία οδήγησε σε καρδιακή ανακοπή, επιφέροντας τον θάνατο της. Στη συνέχεια, η σορός της εντοπίστηκε σε γκρεμό στο Παλιούρι Χαλκιδικής.


Στην εισαγγελική πρόταση αναγράφεται ότι ο κατηγορούμενος δεν κάλεσε κάποιον γιατρό «για να τον βοηθήσει προκειμένου να σώσουν το θύμα, σε μια μέρα μάλιστα που το νοσοκομείο βρισκόταν σε γενική εφημερία και συνακόλουθα υπήρχε αυξημένη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών, με ιατρούς που είχαν την κατάλληλη ειδίκευση αλλά και εμπειρία για την αντιμετώπιση παρόμοιων περιστατικών (δύο αναισθησιολόγοι εφημέρευαν στο μπλε κτίριο του νοσοκομείου και δύο αναισθησιολόγοι στο Α’ κτίριο αυτού)».


Σύμφωνα με τις καταθέσεις ειδικών γιατρών – αναισθησιολόγων από την αναπνευστική καταστολή μέχρι την αναπνευστική – καρδιακή παύση γενικά μεσολαβεί ικανό χρονικό διάστημα ώστε να αναταχθεί ο εκάστοτε ασθενής.


Υπήρχε πραγματική δυνατότητα να αποφευχθεί ο θάνατος της 36χρονης σε περίπτωση που ειδοποιούνταν οι κατάλληλοι γιατροί του εφημερεύοντος νοσοκομείου για να παράσχουν βοήθεια και να την κρατήσουν στη ζωή, όπως προκύπτει και από την ιατροδικαστική έκθεση νεκροψίας- νεκροτομής.


Δύο ιατροδικαστές διαπίστωσαν ότι η άτυχη γυναίκα υπέστη εκδορές στην ωμοπλάτη και στους γλουτούς όσο ήταν ακόμη εν ζωή. «Γεγονός που καταδεικνύει ότι κατά το χρόνο που ο κατηγορούμενος άρχισε τις ενέργειες για τη συγκάλυψη της εγκληματικής του συμπεριφοράς με τη μεταφορά του σώματος της σε έτερο χώρο, αυτή ήταν ζωντανή και συνεπώς υπήρχε περιθώριο να αποφευχθεί το θάνατος της με την παροχή της αναγκαίας ιατρικής φροντίδας» αναφέρεται στην πρόταση της εισαγγελέως.


Ο 38χρονος αρχικά αρνήθηκε οποιαδήποτε εμπλοκή στην υπόθεση αλλά στη συνέχεια με συμπληρωματική κατάθεση προς την ανακρίτρια παραδέχτηκε ότι διέπραξε ιατρικό λάθος ενώ ισχυρίστηκε ότι υπέστη σοκ και ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει την άτυχη 36χρονη μητέρα τριών παιδιών.


Κατά την κρίση της εισαγγελέως, «ο κατηγορούμενος λειτούργησε ενσυνείδητα και ευρισκόμενος σε ήρεμη ψυχική κατάσταση», κυρίως, λόγω της συμπεριφορά που επέδειξε μετά την πράξη του.η κόλαφος για δολοφονία 36χρονης μεσίτριας: Τι της έκανε ο αγγειοχειρούργος.


Διαβάστε περισσότερα

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Κακοκαιρία και σήμερα – Πότε και πού θα βρέξει




Η πρόβλεψη της ΕΜΥ

Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας - Πού θα βρέξει

Ελαφρά βελτιωμένος αναμένεται ο καιρός σήμερα Κυριακή, με τη θερμοκρασία να σκαρφαλώνει λίγο ψηλότερα, ενώ οι μπόρες πιθανότατα θα είναι τοπικές και θα σημειωθούν τις πρωινές ώρες. 

Αρχικά, προβλέπονται βροχές στην κεντρική Μακεδονία, την Θεσσαλία, τις Σποράδες, την Εύβοια, τις Κυκλάδες και την Κρήτη με σταδιακή βελτίωση και αραιές νεφώσεις στην υπόλοιπη χώρα.


Σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, η θερμοκρασία στα βόρεια θα κυμανθεί με παγετό από -2 έως 18 βαθμούς κελσίου, στα κεντρικά από 4 έως 21 βαθμούς κελσίου και νοτιότερα από 12 έως 21 βαθμούς Κελσίου.


Οι άνεμοι στα δυτικά πιθανολογείται ότι θα πνέουν ανατολικοί, αλλά στη συνέχεια θα γυρίσουν σε νοτιάδες 3 με 4 μποφόρ και στα ανατολικά θα είναι βοριάδες μέτριοι σε ένταση.


Αναλυτικά η πρόγνωση της ΕΜΥ:


Στην Αττική λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες στα ανατολικά και βόρεια με πιθανότητα ασθενών βροχών τις πρωινές ώρες. Η θερμοκρασία από 10 έως 18 βαθμούς.


Στη Θεσσαλονίκη θα σημειωθούν λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες. Η ορατότητα τις πρωινές ώρες θα είναι κατά τόπους περιορισμένη. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 07 έως 16 βαθμούς κελσίου.


Σε Μακεδονία και Θράκη θα έχουμε λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες. Η ορατότητα τις πρωινές ώρες θα είναι κατά τόπους περιορισμένη. Η θερμοκρασία από 05 έως 16 βαθμούς. Στη δυτική Μακεδονία 4 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.


Στα νησιά του Ιονίου, την Ήπειρο, τη δυτική Στερεά και τη δυτική Πελοπόννησο, ο καιρός θα είναι αρχικά γενικά αίθριος. Βαθμιαία θα αναπτυχθούν νεφώσεις που το βράδυ θα αυξηθούν. Η ορατότητα τις πρωινές ώρες θα είναι κατά τόπους περιορισμένη στα ηπειρωτικά. Η θερμοκρασία από 09 έως 22 βαθμούς. Στην Ήπειρο 4 με 5 βαθμούς χαμηλότερη.


Σε Θεσσαλία, ανατολική Στερεά, Εύβοια, ανατολική Πελοπόννησο θα έχουμε νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες με πιθανότητα τοπικών βροχών τις πρωινές ώρες στην ανατολική Θεσσαλία, την Εύβοια και την ανατολική Στερεά. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 08 έως 18 βαθμούς. Στα βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.


Σε Κυκλάδες και Κρήτη θα σημειωθούν νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες με ασθενείς τοπικές βροχές κυρίως στην Κρήτη ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 14 έως 20 βαθμούς κελσίου.


Στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα τις πρώτες πρωινές ώρες νεφώσεις με τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες στα νότια και γρήγορη βελτίωση. Στα υπόλοιπα λίγες νεφώσεις πρόσκαιρα αυξημένες. Η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 14 έως 21 βαθμούς κελσίου. Στα βόρεια 2 με 3 βαθμούς χαμηλότερη.


Τη Δευτέρα


Αύριο, ο καιρός προβλέπεται στα δυτικά με νεφώσεις και τοπικές βροχές από το απόγευμα.

Σποραδικές καταιγίδες αναμένονται κυρίως στο Ιόνιο. Το βράδυ τα φαινόμενα στα Βόρεια θα ενταθούν. Στην υπόλοιπη χώρα πιθανολογούνται λίγες νεφώσεις παροδικά αυξημένες.


Σύμφωνα με την πρόγνωση των μετεωρολόγων, τοπικά περιορισμένη θα είναι η ορατότητα τις πρωινές ώρες.


Οι άνεμοι θα πνέουν στα δυτικά νότιοι νοτιοανατολικοί 4 με 6 βαθμιαία στο Ιόνιο 7 και πιθανώς τοπικά 8 μποφόρ, ενώ στα ανατολικά από βόρειες διευθύνσεις 3 με 4 μποφόρ.


Με βάση τις εκτιμήσεις της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, η θερμοκρασία δεν θα παρουσιάσει αξιόλογη μεταβολή.


Διαβάστε περισσότερα

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Formula 1: Αποσύρεται ο Μάσα



Την απόφαση του να αποσυρθεί από τη Formula 1 ανακοίνωσε ο Φελίπε Μάσα. "Η καριέρα μου στη Formula 1 ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν", δήλωσε, σύμφωνα με το BBC.


Ο 36χρονος Βραζιλιάνος πιλότος είχε δηλώσει και πέρυσι πως θα σταματούσε μετά το τέλος της σεζόν, αλλά αποφάσισε να συνεχίσει για ακόμη ένα χρόνο, όταν ο Βαλτέρι Μπότας μετακινήθηκε στην Mercedes κι έτσι ο ίδιος συνέχισε για ακόμη μία χρονιά στη Williams.


«Απόλαυσα τέσσερα υπέροχα χρόνια στη Williams, αλλά η καριέρα μου στη Formula 1 ολοκληρώνεται στο τέλος της σεζόν. Παίρνω μαζί μου τόσες πολλές αναμνήσεις και προετοιμάζομαι για τα δύο τελευταία μου Grand Prix, σε Βραζιλία και Άμπου Ντάμπι, όπου παρά τη συναισθηματική μου φόρτιση θέλω να σταματήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», δήλωσε ο 36χρονος πιλότος που κέρδισε 11 Grand Prix στη διάρκεια της καριέρας του», δήλωσε ο Μάσα.


Διαβάστε περισσότερα
Αν σας άρεσε το άρθρο μην ξεχάσετε να κάνετε Like & Κοινοποίηση το άρθρο, είναι απαραίτητο για εμάς !!! Σας ευχαριστούμε πολύ!

by click4money

Το nikolnews.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.